آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

برانکو: این یک سناریوی کثیف و تکراری است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

برانکو ایوانکوویچ نسبت به انتشار لیست خرید فصل آینده اش واکنش نشان داد و آن را سناریویی برای تخریب تیمش در مسیر قهرمانی دانست.

سرمربی کروات پرسپولیس که از این شایعه شاکی شده بود در این باره به خبرنگار ما گفت: به هیچ وجه در حال حاضر نه به کسی فکر می کنم و نه درباره آن صحبتی داشته ام.


وی ادامه داد: لیگ تمام می شود و فرصت کافی وجود دارد برای اینکه درباره این مسائل فکر کنیم و اکنون فرصتی برای این مسائل نیست.


سرمربی کروات پرسپولیس با ابراز خشم از انتشار این شایعه کثیف علیه تیمش گفت: من مربی حرفه ای هستم و می دانم کوچکترین صحبتی در این باره زیر نظر رسانه ها قرار می گیرد و هیچ وقت تیمم را با چالش مواجه نمی کنم. هیچ وقت چنین کاری انجام نمی دهم و جلسه ای در این باره با طاهری نداشتم و این شایعات کثیف را باور نکنید.


برانکو با اشاره به اتفاقاتی که در نیم فصل نیز به همین منظور برای او و تیمش شکل گرفته بود گفت: این همان سناریویی است که قهرمانی ما را هدف قرار داده اما نه من و نه بازیکنانم توجهی به این مسائل نداریم. سناریویی از ابتدای فصل که هدف آن لطمه زدن به پرسپولیس است اما ما قصد نداریم جلوی این اتفاق خم شویم و تسلیم آن شویم.


سرمربی پرسپولیس که امروز در مراسم افتتاحیه مرکز بازتوانی پزشکی حضور یافته بود در این باره گفت: مرکز پزشکی خوبی است و کمک بزرگی به فوتبال ایران است. به رییس فدراسیون تبریک می گویم برای اینکه توجه فیفا را برای احداث چنین مرکزی جلب کرده است.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------