آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

با نامه سازمان بازرسی انتخابات برگزار می‌شود



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,فدراسیون فوتبال

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در جدیدترین تاریخ اعلام شده یعنی 18 اردیبهشت برگزار می‌شود.

به گزارش ورزش سه، در حالی که زمزمه‌هایی مبنی برای تعویق چند باره انتخابات وجود دارد به این دلیل که هنوز مجوز برگزاری انتخابات از سوی هیئت دولت صادر نشده است وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال قول داده این مجوز را از هیئت دولت دریافت خواهد کرد و پیش از برگزاری انتخابات در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می‌دهد و فدراسیون فوتبال می‌تواند پیش از شروع رسمی انتخابات این نامه را در جمع اعضای مجمع عمومی قرائت کند.

همان طور که می دانید سازمان بازرسی کل کشور پیش‌تر در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد از آنجایی که اساسنامه فدراسیون فوتبال به تأیید هیئت دولت نرسیده است برگزاری انتخابات تا پیش از انجام این پروسه غیر قانونی خواهد بود. حال وزارت ورزش و جوانان نامه‌ای به سازمان بازرسی کل کشور زده که این سازمان اجازه دهد انتخابات برگزار شود تا اداره فدراسیون فوتبال با چالش مواجه نشود و در ادامه هیئت دولت به بررسی اساسنامه فدراسیون فوتبال ادامه دهد. چنانچه هر یک از موارد اساسنامه مورد تأیید نباشد در جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال دستخوش تغییر خواهد شد و...

گفتنی است اساسنامه فدراسیون فوتبال در سال 1386 به تأیید هیئت دولت رسیده و در سال 90 تغییراتی داشته که این تغییرات هم در جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال تأیید شده و هم در فیفا و از نظر فدراسیون فوتبال جهانی این اساسنامه مشکلی ندارد.

گفتنی است وزارت ورزش و جوانان هم اصرار به تغییر در برخی از موادهای اساسنامه دارد و شاید بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال در جلسه مجمع عمومی این تغییرات اعمال شود و اساسنامه جدید به هیئت دولت فرستاده شود. البته هر گونه تغییری در اساسنامه فعلی باید به تصویب اعضای مجمع عمومی و هم چنین فیفا برسد.

فدراسیون فوتبال اساسنامه‌ای که برای تأیید از سوی هیئت دولت به وزارت ورزش و جوانان فرستاده اساسنامه سال 90 است که همان طور اشاره شد هم تأییدیه اعضای مجمع عمومی را دارد و هم فیفا را.

در روزهای اخیر وزارت ورزش جلسات متعددی را با علی کفاشیان و هم چنین اعضای هیئت ر رئیسه برگزار کرده است و از آنجایی که این جلسات در فضای صمیمی برگزار شده به نظر می‌رسد انتخابات در فضایی آرام و با مجوز سازمان بازرسی کل کشور برگزار خواهد شد. به هر صورت وزارت ورزش و جوانان هم یک نهاد دولتی است و اصلاً علاقه‌مند نیست انتخابات به تعویق بیافتد و هم چنان علی کفاشیان با رأی اعضای مجمع عمومی سرپرست فدراسیون فوتبال باشد.

ضمن اینکه هیچ خطایی متوجه فدراسیون فوتبال نیست چون در نامه رسمی از سوی مقامات دولتی به فدراسیون فوتبال گفته شد که اساسنامه مورد تأیید هیئت دولت قرار گرفته است.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------