دوئل سوشا و بیرانوند برای جلب نظر برانکو



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,دوئل سوشا و بیرانوند

پرسپولیس – نفت حساسیت ها و جذابیت های خاص خودش را دارد. مثل رویارویی علیرضا منصوریان با پرسپولیس و البته دوئل سوشا – بیرانوند.

به گزارش خبرآنلاین؛ بی تردید یکی از حساس ترین و دیدنی ترین بازی های این هفته لیگ برتر، دیدار بین دو تیم پرسپولیس و نفت است که می تواند در سرنوشت لیگ تاثیر گذار باشد. نفت که حالا شانس های آسیایی شدنش را تا حدود زیادی بر باد رفته می بیند، قطعا در یک دیدار حیثیتی که البته ضریب استرس هم برای این تیم پایین است به مقابله با حریفی می رود که دومین هفته صدر نشینی خود را نیز جشن گرفت و قطعا دوست ندارد صدر جدولی را که به سختی به دست آورده، به راحتی از دست بدهد.

این بازی حساسیت ها و جذابیت های خاص خودش را دارد. مثل رویارویی علیرضا منصوریان با پرسپولیس. منصوریانی که با یک اظهار نظر جنجالی بعد از شکست مقابل سپاهان، حساسیت این بازی را برای خودش و پرسپولیسی ها دو چندان کرد.

اما اگر از این ویژگی بازی دو تیم بگذریم، قطعا یک جدال مستقیم بین علیرضا بیرانوند و سوشا مکانی را هم شاهد خواهیم بود. دو دروازه بان ملی پوشی که مدتها است روابط دوستانه ای با هم ندارند و می توان حدس زد که پیراهن شماره یک پرسپولیس در فصل آینده بر تن یکی از این دو خواهد رفت!

بازی تیم های پرسپولیس و نفت را می توان یک نمایشگاه دانست برای دو دروازه بانی که می آیند تا برتری خود را به برانکویی که قطعا فصل بعد سرمربی سرخ پوشان است دیکته کرده و شانس خود را برای بر تن کردن پیراهن شماره یک پرسپولیس افزایش دهند.

بیرانود و مکانی باید در یک دوئل و نبرد مستقیم ، خودشان را برای فصل آینده پرسپولیس به برانکو نشان دهند. قطعا حضور این دو دروازه بان در چارچوب دروازه دو تیم می تواند از ویژگی های بارز این بازی حساس و زیبا باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------