واکنش جباری به 4 تایی شدن استقلال و احتمال بازگشت به این تیم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,جباری

ستاره سابق استقلال گفت: «فکر می کردم استقلال بعد از دو گلی که در دربی خورد بتواند جبران کند و دوباره به بازی برگردد.»

استقلال 4 گل در دربی خورد و عدد 4 آن هم زیر سوال رفت. خیلی ها پیش بینی نمی کردند استقلال 4 گل در دربی بخورد، از جمله مجتبی جباری.

جباری در این باره اظهار داشت: «راستش من هم پیش بینی نمی کردم. فکر می کردم استقلال بعد از دو گلی که خورد بتواند جبران کند و دوباره به بازی برگردد. در نیمه اول هم موقعیت داشت. در نیمه دوم هم استقلال مجبور شد حمله کند که جبران کند ولی به هر حال دو گل بیشتر نتوانست بزند و بازی را باخت.»
 
او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردید استقلال با این نتیجه ببازد، گفت: «فوتبال است دیگر. این اتفاق در خیلی از بازی ها می افتد. مگر در ال کلاسیکو اسپانیا گل های زیاد رد و بدل نمی شود؟ در فوتبال این چیزها هست. البته به نظرم بازی هجومی استقلال و گلی که در دقایق اول خوردند باعث شد تا 4 گل بخورند. چون به هر حال استقلال بازتر بازی کرد و پرسپولیس فضای بیشتری داشت.»

جباری همچنین درباره حضور در لیست بهترین های لیگ قطر هم توضیح داد: «فکر کنم چهاردهمین بازیکن برتر شدم که البته برایم افتخار خاصی به حساب نمی آید ولی اینکه بهترین بازیکن فصل الاهلی شدم، افتخاری است که نصیبم شد.»
 
جباری خیلی وقت است که از ایران رفته و برای استقلال بازی نمی کند. او در واکنش به این سوال که آیا دوست دارد به استقلال برگردد یا نه این واکنش را نشان داد: «بازگشت به استقلال؟ چرا که نه

 

اخبار ورزشی - خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------