آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

ادامه کابوس حذف برابر اسپانیایی‌ها یا رسیدن به رویای پپ با بایرن



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,لیگ قهرمانان اروپا

اتلتیکو مادرید می‌خواهد سومین تیم اسپانیایی باشد که پی در پی بایرن مونیخ را در نیمه نهایی حذف می‌کند. از طرفی گواردیولا در سال آخر مربی‌گری‌اش در آلمان به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (چهار‌شنبه) با برگزاری دیدار حساس بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون به پایان خواهد رسید.

پپ گواردیولا برای هفتمین بار پیاپی در هفتمین سال مربی‌گری‌اش نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می‌کند. این دو تیم یک بار در فینال جام باشگاه‌های اروپا برابر هم به میدان رفتند که به سال 1974 بازمی‌گردد جایی که دیدار دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید. با توجه به آنکه در آن سال ضربات پنالتی اختراع نشده بود تصمیم بر این گرفته شد تا بازی دو تیم تکرار شود. تیم آلمانی در بازی تکراری نمایش کوبنده‌ای داشت و با 4 گل اتلتیکومادرید را در هم کوبید تا قهرمان جام باشگاه‌های اروپا شود.

این دو تیم دیگر با هم بازی نداشتند و بار دیگر باید برابر هم به میدان بروند. اتلتیکو مادرید تنها یک بار طعم شکست را برابر تیم‌های آلمانی چشیده که آن‌ هم همین دیدار حساس در فینال جام باشگاه‌های اروپا بود. این تیم اسپانیایی در 7 دیدار برابر نمایندگان فوتبال آلمان تنها یک بار طعم شکست را چشیده است.

در طرف مقابل بایرن مونیخ معمولا برابر تیم‌های اسپانیایی فراتر از انتظار ظاهر شده ولی آن‌ها در دو سال اخیر برابر همین تیم‌های اسپانیایی لیگ قهرمانان را ترک کرده‌اند. باخت 5 بر صفر برابر رئال مادرید در نیمه نهایی دو سال قبل با درخشش خیره کننده رونالدو و شکست 3 بر صفر در نیوکمپ برابر بارسلونا با درخشش تماشایی مسی باعث شد بایرن از لیگ قهرمانان حذف شود. باید ببینیم کابوس حذف در نیمه نهایی به دست تیم‌های اسپانیایی برای بایرن مونیخ ادامه می‌یابد.

تیم دیگو سیمئونه با حذف بارسلونا در مرحله قبل در حالی که تورس را نیز نداشتند، نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌خواهد این بار به چیزی بالاتر از نایب قهرمانی برسد. فراموش نکنیم آن‌ها دو سال قبل تا دقیقه 91 قهرمان اروپا بودند ولی به یکباره برابر رئال مادرید سرنوشت تغییر کرد و روخی بلانکو از رسیدن به عنوان قهرمانی باز ماند.

ژاوی آلونسو از بایرن مونیخ در این دیدار فرصت تقابل مجدد با هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی اسپانیا را خواهد داشت. او زمانی که در رئال مادرید بود نیز بارها با اتلتیکو بازی کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------