منصوریان: اول به فکر تیم خودم هستم اما دوست دارم به استقلال کمک کنم تا قهرمان شود



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

سرمربی نفت تهران در جمع شاگردانش گفت: «من استقلالی ام ولی الان سرمربی نفت هستم و برای تیم خودم و بازیکنانم در اولویت هستند.»

علیرضا منصوریان روزهای پرحاشیه ای را سپری می کند. او به خاطر این جمله که گفته بود: «از این به بعد سرباز مظلومی هستم» تحت فشار قرار گرفت.
 
منصوریان در این باره اظهار داشت: «راستش من علاقمندم استقلال قهرمان شود و کسی این را نمی تواند تکذیب کند. همانطور که برانکو هم گفت هدفم همین است. حالا که نفت نمی تواند قهرمان شود، دوست داریم به استقلال کمک کنیم تا قهرمان شود.»

وی افزود: «اما این را در نظر بگیرید که من بیشتر از هر چیز اول به فکر تیم خودم و آبروی بازیکنانم هستم. ما مقابل پرسپولیس برای آبروی نفت تهران بازی می کنیم و این برای ما در اولویت قرار دارد.»

اظهاراتی که از منصوریان منتشر شده بود باعث شد تا این مربی تحت فشار قرار بگیرد و حتی هواداران پرسپولیس به این مربی توهین کنند.

منصوریان روز گذشته تمرین نفت تهران را هم با تاخیر برگزار کرد و در جمع بازیکنانش گفت: «اول از هر چیز برای شرف خودمان می جنگیم. من استقلالی ام ولی الان سرمربی نفت هستم و برای تیم خودم و بازیکنانم در اولویت هستند.»

 

اخبار ورزشی - آخرین خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------