برانکو: هدف‌مان قهرمانی جام باشگاه‌های جهان است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

پرسپولیس در نبرد قهرمانی این بار شاگردان منصوریان را پیش روی خود می بیند؛ نفت با انگیزه کسب سهمیه و سد راه قهرمانی پرسپولیس و برانکو امیدوار به تداوم پیروزی تیمش.

به گزارش ورزش سه، اظهارات منصوریان در طول هفته گذشته مبنی بر توقف پرسپولیس برای هموار کردن قهرمانی استقلال جو ویژه ای را در این بازی به وجود آورده و اکنون برانکو در نشست خبری پیش از این دیدار از آمادگی تیمش برای تقابل با هر نیروی مانع هدف شان خبرشان می دهد.

سرمربی کروات پرسپولیس در ابتدای صحبت هایش گفت:

سلام گرم به همه دوستان حاضر. اما قبل از اینکه درباره نفت صحبت کنم مایلم از بازیکنانم تشکر کنم بابت شخصیت خوبی از خود نشان دادند و بردی که برابر استقلال اهواز به دست آوردند. در فضای سختی بازی کردیم. واقف هستیم در بازی های باقی مانده چه در انتظار ماست. همه می آیند مقابل ما بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند. مایلم از یار دوازدهم ما نیز تشکر کنم. هوادارانی که ما را زیاد دوست دارند و حمایت کردند و در خطر آسیب دیدگی نیز قرار گرفتند و خوشحالم اتفاق تلخی برای آنها نیفتاد. امیدوارم و دعوت می کنم از هواداران مان در بازی فردا که به هدف مان برسیم. همه ما بازی برابر نفت را در زمین و بیرون از آن با هم بازی کنیم.

 وی ادامه داد: هر بازی برای ما سخت است و برای بودن و نبودن است. به همین خاطر از بازیکنانم تشکر کردم چون استحقاق این را دارند. اخلاق قهرمان و قهرمان بودن را به نمایش گذاشتند و انتظار دارم در سه بازی هم همینطور باشند و جشن بگیرم.

 برانکو درباره محرومان بازی فردا در ترکیب تیمش گفت: آقای بنگر مصدوم است و نیستند. رامین رضاییان هم نیستند و محروم هستند. آقای کمندانی و خالقی فر هم در این بازی به دلیل مصدومیت در کنار ما حضور نخواهند داشت.

 او در ادامه با خنده و شوخ طبعی خاصی عنوان کرد خوشحالم که پندار خمارلو را در این بازی در کنارمان داریم!

 او در پاسخ به این سوال که نگرانی بابت مصدومیت و محرومیت تیمش ندارد گفت: این مصدومیت ها یک مقدار برای ما محدودیت ایجاد کرده اما هم آقای مایکل که به داخل زمین می آید. در بازی های قبل هم که بنگر نبوده عملکرد خوبی داشته. خصوصا آقای بابک که کاملا به او اعتماد دارم. او در بازی های ابتدای بازیکن فیکس ما بوده و اصلا نگرانی خاصی ندارم.

 برانکو در ادامه درباره شرایط روحی نفت و اتفاقاتی که برای آنها افتاده اینطور توضیح داد: من به این حرف ها تکیه نمی کنم. مطمئن هستم فردا همه در اردوی آنها سرحال و آماده و باانگیزه حضور خواهند داشت و مایه خواهند گذاشت. پیش از بازی با گسترش هم این صحبت بود. می گفتند آنها پول ندارند و می خواهند مستقیم می آیند و می خواهند در مسجد بخوابند اما بازی به سود نفت شد. پس ما به این مسائل کاری نداریم.

او در پاسخ به سوالی درباره سوالی درباره انگیزه های منصوریان و کمک به استقلال اینطور توضیح داد: او مربی حرفه ای است که مدت زیادی در بیرون بازی کرده. او نشان داده مربی خوبی است که در شرایط سختی کار می کند. قبل از هر چیزی او فردا این بازی را برای خودش بازی می کند و نه برای استقلال. اگر برای استقلال بازی می کند هم می تواند اینطور باشد اما آنها در تختی استقلال را بردند و نشان می دهد آنها قصد کمک به حریف ما را ندارد. او به عنوان مربی تمام تلاش خود را برای تیمش می کند. ما می دانیم او بازیکن استقلال است و این تیم در قلبش است. اگر می خواهد کمک کند مشکلی ندارد اما به فکر تیمش است. کار برای ما سخت است. او سه بازیکن ملی پوش دارد ولی ما فقط دو تا داریم و شاید یکی!

برانکو در پاسخ به سوالی درباره صحبت های طاهری درباره حضور در جام باشگاه های جهان گفت: بله، چرا که نه. ما به اولین هدف مان که راهیابی به لیگ آسیاست رسیده ایم. هدف بعدی ما قهرمانی است. هدف ما سال به سال بالاتر می رود. هدف سال های بعدی ما بیشتر است. باید قدردانی کنم و تبریک بگویم به آقای طاهری که چنین اهدافی در روبروی من قرار داده است. این فلسفه پرسپولیس است، هر روز بهتر از دیروز.

برانکو در پاسخ به سوالی درباره صحبت های طاهری درباره حضور در جام باشگاه های جهان گفت: بله، چرا که نه. ما به اولین هدف مان که راهیابی به لیگ آسیاست رسیده ایم. هدف بعدی ما قهرمانی است. هدف ما سال به سال بالاتر می رود. هدف سال های بعدی ما بیشتر است. باید قدردانی کنم و تبریک بگویم به آقای طاهری که چنین اهدافی در روبروی من قرار داده است. این فلسفه پرسپولیس است، هر روز بهتر از دیروز.

وی در مورد تقویم لیگ در سه بازی آینده گفت: همه جای دنیا معمول است که بازی ها همزمان باشد تا از هر حرف و حدیثی دور شود. سال پیش یادتان است که تا ثانیه آخر مشخص نبود چه تیمی قهرمان است. لیگ دراماتیک و نامعلومی بود و این یک اتفاق معمول است.

برانکو در پاسخ به گمانه زنی ها درباره لیست فصل آینده اش گفت: من تشکر می کنم بابت اینکه این پرسش را داشتید. بنده و آقای دکتر طاهری که مسوولیت این موضوع را داریم و به بازیکنانم هم گفته ام. ما نه رسمی و غیررسمی و نیمه رسمی هیچ صحبتی در این باره نکردیم. در تیم هم نگفتیم چه کسی می رود و چه کسی می آید. حال هر صحبتی هم شده وقت به اندازه کافی داریم. زمانی که این هیجانات کاهش یافت با آنالیز دقیق ببینیم باید چه کنیم. هیچ وقتی برای فکر کردن در این باره نداشتیم. باید خودمان را کاملا آماده کنیم. اینکه چطور بازیکنان را با انگیزه حفظ کنیم. دکتر طاهری هم به فکر این هستند که چطور با آرامش شرایط تیم را حفظ کنیم.

وی در رابطه با واکنش علی دایی به صحبت منصوریان درباره تعیین قهرمانی در بازی با صبای قم گفت: طبیعی است که نتایج را نگاه می کنیم. ما خودمان را می خواهیم و این خواست ماست که سه بازی را ببریم. دیگران می تواننند هر حرفی بزنند و توجه نمی کنیم که چه حرفی خواهند زد.


برانکو در پایان درباره قهرمانی تیم تحت رهبری اش گفت: این چه سوالی است؟ این سوال درباره قهرمانی را 40 میلیون می پرسند و هدف مان است که همه را ببریم. آسان نخواهد بود. سال گذشته تا ثانیه پایانی مشخص نبود چه کسی قهرمان می شود.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------