آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

100 روز تا المپیک ریو



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,المپیک ریو

تنها 100 روز به بازی‌های المپیک ریو باقی مانده است. حدود سه ماه دیگر ریو میزبان ورزشکاران 206 کشور مختلف جهان خواهد بود که برای به دست آوردن چهار هزار و 924 مدال با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از BBC، بازی‌های المپیک ریو در چهار مجموعه ورزشی بارا، دئودو رو، کوپا کابانا و ماراکانا برگزار می‌شود.

از 21 جمبوجت برای بردن ورزشکاران به ریو استفاده می‌شود تا 10 هزار و 500 وزشکار به محل برگزاری المپیک برسند. ضمنا 315 اسب نیز به ریو برده می‌شوند.

حضور حدود 140 هزار نفر برای برگزاری بازی‌های المپیک نیاز است.

90 هزار نفر کارمندان و 50 هزار نفر والنتیرهای این بازی‌ها هستند.

قیمت هتل‌های ریو که این مهمانان را در خود جای خواهند داد از متوسط شبی 67 پوند به 196 پوند رسیده است. تنها 14 درصد اتاق‌های هتل‌های رسمی در حال حاضر خالی هستند.

در زمان برگزاری بازی‌های المپیک لندن 2012، روزانه 10 میلیون توئیت مربوط به بازی‌های المپیک ارسال می‌شد. پیش‌بینی شده است که بازی‌های المپیک امسال 3.6 میلیارد تماشاگر در سراسر دنیا داشته باشد که سه میلیارد نفر این افراد علاوه بر تماشای بازی‌ها از لوازم ارتباطی دیگر نیز برای پیگیری مسابقات استفاده می‌کنند.

نیمار در حال حاضر در بین ورزشکاران المپیکی ورزشکاری است که پیش از همه در دنیای مجازی دنبال‌کننده دارد. مردم برزیل در بین رشته‌های ورزشی حاضر در المپیک بیش از همه به فوتبال علاقه دارند.

تیم بسکتبال آمریکا نیز می‌تواند یکی از تاثیرگذارترین‌ها در بازی‌های المپیک باشد.

موفق‌ترین ورزشکاری که در بازی المپیک امسال حضور دارد مایکل فلپس است. او پیش از همه در بازی‌های المپیک تاکنون مدال کسب کرده است. او در سه دوره قبل بازی‌های المپیک 18 مدال طلا به دست آورد. این در حالی است که برزیل به صورت کلی تاکنون در بازی‌های المپیک 11 مدال طلا کسب کرده است.

یکی از مشکلات اصلی بازی‌های المپیک ریو آلودگی آب است. تعدادی افراد مسئول شده‌اند که ماهی‌های مرده لاگوئا رودریگو را جمع‌آوری می‌کنند.

7.5 میلیون بلیت برای بازی‌های ریو به فروش می‌رسد که 60 درصد آنها تاکنون فروخته شده است. نگرانی‌هایی درباره سرعت کند فروش بلیت‌ها وجود دارد. مشکلات اقتصادی برزیل و شیوع زیکا جزو دلایل کاهش سرعت فروش بلیت‌های ریو هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------