آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

مظلومی: روی آسفالت هم سایپا را می‌بریم!



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

سرمربی استقلال با فراموش کردن اتفاقات دربی و با پیروزی روحیه بخش تیمش در برابر فولاد اکنون به دنبال از پیش رو برداشتن سایپا است.

به گزارش ورزش سه، دیگر نبرد برای قهرمانی در این هفته در استادیوم تختی تهران و میان دو تیم سایپا و استقلال برگزار می‌شود و شاگردان مظلومی روبروی تیمی قرار میگیرند که هفته گذشته شکست تلخی در انزلی متحمل شده است. مظلومی درباره شرایط تیمش پیش از این دیدار گفت:

سلام و عرض ادب دارم خدمت دوستان عزیز. ما با جام حذفی چهار فینال پیش رو داریم. باید تلاش کنیم در هر چهار فینال برنده خارج شویم. تمرکزمان روی تیم خودمان است و کاری به تیم های دیگر نداریم. خواست خداست که هر اتفاقی بیفتد. بازیکنان را تهییج کردیم که بازی خوبی مثل هفته گذشته انجام دهند. هر دو تیم تیم های تاکتیکی هستند و امیدوارم زمین اجازه دهد فوتبال روانی انجام دهند.

وی در مورد حریف خود اینطور توضیح داد: انها بازیکنان خوبی دارند و از سرمربی خوبی برخوردار هستند. امیدوارم بازیکنان تلاش کنند تا بازی خوبی به نمایش بگذارند و با پیروزی همراه شود.

مظلومی در ادامه صحبت هایش گفت: ما باید تلاش کنیم ببریم و اجازه اینکه امتیاز از دست دهیم. نتیجه دست خداست و باید تلاش کنیم به نتیجه برسیم.

او در رابطه با صحبت های منصوریان گفت: او از خانواده استقلال است. به او احترام می گذاریم. برایش آرزوی موفقیت می کنیم. ما کاری به رقیبان مان نداریم. اگر رقیبان شکست بخورند و ما نتوانیم ببریم فایده ای ندارد.

مظلومی در رابطه با شرایط عمران زاده گفت: جریان رسانه ای افتاده که در حال کنار گذاشتن عمران زاده و رحمتی است. من به عنوان کاپیتان تیم همیشه از او مشورت می گیرم. وقتی در تمرین عمران زاده بی انگیزه بود به او گفتم شرکت نکند و باشگاه درباره او تصمیم می گیرد. من اجازه کنار گذاشتن بازیکن را ندارم و باشگاه درباره او تصمیم می گیرد.

او در رابطه با تصمیم باشگاه سایپا برای انتخاب زمین گفت: این دست تامین استان است. آنها اعتراض دارند که چرا ما در تختی تمرین کردیم. ما خودمان هم دوست نداریم در تختی بازی کنیم. مثل سایپا و پرسپولیس که در آزادی برگزار شد و باید عدالت رعایت شود. ما روی آسفالت هم بازی کنیم باید برای پیروزی در زمین حاضر شویم.

مظلومی در رابطه با محرومان و مصدومان تیمش گفت: محروم نداریم و آقای کریمی هم به عنوان مصدوم در حال تمرین با تیم است. عادل شیحی هم در این بازی نیست. عمران زاده هم در این بازی حضور نخواهد داشت و نسبت به بازی های قبل دست مان پرتر است.

او در واکنش به این سوال که چقدر شانس قهرمانی دارد گفت: من هم با نظر برانکو موافقم و در کورس هستیم و تلاش می کنیم برای قهرمانی. ما هم هواداران 30-40 میلیونی مان در انتظار قهرمانی هستند و با حضور در استادیوم به ما کمک می کنند. منتظر لغزش رقیبان هستیم و باید بازی های خودمان را با پیروزی به پایان برسانیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------