آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

داستان متفاوت دو تیم در ژ! / سرقتِ سرباز شریفی



 یکی از مهمترین بازی های این هفته لیگ را تراکتورسازی برابر ملوان برگزار می کند.

لیگِ برتر پانزدهم قرار بود یک فصلِ ویژه برای ملوانی‌ها باشد. آن‌ها به جای مربیان آشنای همیشگی به سراغ امیرقلعه‌نویی رفته بودند و امید داشتند انگیزه‌های بالای امیر بعد از ناکامی در استقلال، ملوان را به رده‌های بالای جدول برساند.

 

به بن بست رسیدن مالکان باشگاه و وعده‌های مالی توخالی آن‌ها، دوران ژنرال در انزلی را قبل از شروع‌شدن به پایان رساند. سرمربی سابق استقلال، شهر شمالی را ترک کند تا نیمکت تیم بی‌پول و بی‌ستاره‌ به حمید استیلی برسد. امیر ماه‌های زیادی بدون تیم ماند و سرانجام به تراکتورسازی پیوست. درست در روزهایی که تراکتور با این مربی به یک مدعی قهرمانی تبدیل شده بود، ملوان به منطقه خطر جدول رده‌بندی رفته بود. آن‌ها بعد از روزهای اسفبار استیلی، با نسخه احمدزاده نیز از لبه پرتگاهِ دسته یک دور نشده‌اند.

یک امتیاز در دو مسابقه آخر، امیدهای قهرمانی تراکتور را به حداقل رسانده اما تیم قلعه‌نویی هنوز هم برای رسیدن به سهمیه فصل بعد آسیا شانس زیادی دارد. نبرد با ملوان اما شاید سخت‌ترین بازی باقی‌مانده این تیم در لیگ برتر باشد. امیر حتی در روزهای ترک ملوان، هنوز چهره‌ای منفور در بین هواداران تیم سفیدپوش نبود اما مدتی بعد، کشمکش جنجالی دو باشگاه، همه چیز را تحت تاثیر قرار داد. تراکتوری‌ها، مهدی شریفی را در آغاز دوران سربازی ناگهان از ملوان ربودند و با توجیه بازی در برابر رقیب عربستانی، اجازه ندادند ملوان در اوج مشکل گلزنی این بازیکن-سرباز را از سپاهان جذب کرد. بغض‌های به جا مانده از این اتفاق، انگیزه ملوانی‌ها برای نتیجه‌گرفتن در یادگار امام را افزایش خواهد داد.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------