یادداشت؛ نام‌های بزرگ دردی از سپاهان دوا نمی‌کند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سپاهان

روزهای غم انگیز در لیگ پانزدهم مسلماً تا سال‌ها در یاد و خاطره طرفداران سپاهان باقی خواهد ماند روزهایی که تنها به خاطر تصمیمات و مدیریت اشتباه رقم خورد.

به گزارش ورزش سه، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر در حالی فصل فاجعه باری را پشت سر می‌گذارد که در این چند ماه تا توانسته طرفدارانش را زجر داده است. تیمی که همواره جزو مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه آسیا بود حالا شرایطی پیدا کرده که رسیدن به رتبه تک رقمی در جدول برایش به یک آرزو تبدیل شده است!

تغییرات مکرر روی نیمکت مربیگری تیم، حاشیه‌های ویرانگر در جمع بازیکنان و اختلافات و درگیری ستاره‌ها با مدیریت و کادر فنی، قهر و آشتی بازیکنان سرشناس و مشکلات عجیب و غریب در سیاست‌ها نقل و انتقالاتی باشگاه همه و همه دست به دست هم داد تا سپاهان که نماد باشگاه‌داری حرفه‌ای در ایران بود به این روزهای ناامید کننده برسد آن هم تنها به خاطر سوء مدیریت.

هنوز فصل فاجعه بار سپاهان به پایان نرسیده که شایعات پیرامون نیمکت رهبری این تیم برای فصل آتی آغاز شده است. بازی با نام‌های بزرگ آن هم از سوی عده‌ای خاص که هنوز مشخص نیست در سونامی انتهای فصل باشگاه سمتی داشته باشند یا نه؟ به نظر یک حربه تبلیغاتی است بلکه بتوانند جایگاهشان را حفظ کنند. باشگاهی که در هر سه جام داخلی و آسیایی مایه سرافکندگی طرفدارانش شد حالا با نام‌هایی برای نیمکت رهبری‌اش مواجه است که مشخصاً نمی‌تواند زمینه موفقیت دوباره این تیم شود.

 بر زبان آوردن نام‌هایی همچون رودگولیت، رایکارد، روبرتو کارلوس و ... نه تنها هیچ کمکی به بازسازی دوباره سپاهان نمی‌کند بلکه تنها یک بازی تبلیغاتی ناجوانمردانه است تا نگاه‌ها به واقعیت‌های حاکم بر این باشگاه تغییر یابد و این جاست که اعضای هیات مدیره باشگاه وظیفه خطیری بر دوش خواهند داشت تا بهترین تصمیم برای بازگرداندن بزرگی سپاهان را اتخاذ کنند، خواسته بر حق طرفداران پرشمار این تیم نصف جهان.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------