انصاری فرد: مهم‌ترین گلم آن بود که به نوروزی تقدیم کردم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کریم انصاری فر

مراسم اهدای جوایز برترین‌های این فصل لیگ برتر یونان از سوی شبکه “novasports” برگزار شد و کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی پانیونیوس نیز در این مراسم جایزه زیباترین گل فصل بازی‌ها را دریافت کرد.

به گزارش ورزش سه، کریم که با اختصاص بیش از 60 درصد آرا این عنوان را کسب کرد در مصاحبه‌ای با "novasports” گفت: اول از همه به خاطر دعوت از من تشکر می‌کنم و بسیاری از فوتبال دوستان ایرانی از رأی یونانی‌ها به گل من خوشحال هستند و بنابراین از همه کسانی که به گل من رأی دادند تشکر می‌کنم. من از سن 19 سالگی در تیم ملی  ایران بازی می‌کنم و تاکنون در 55 بازی ملی حدود 11 یا 12 گل هم زده‌ام.

 

در مورد گلی که به پائوک زدم و بهترین گل فصل شد باید بگویم زمانی که صاحب توپ شدم دیدم که فضایی خوبی برای حرکت دارم، سپس بازیکن اول و بعد بازیکن دوم را از پیش رو برداشتم و همین طور ادامه دادم و توپ را وارد دروازه کردم که این گل برای پانیونیوس خیلی مهم بود چرا که حضور ما در پلی آف اروپا با این گل قطعی شد، این فصلی خوب برای پانیونیوس بود، وقتی که به اینجا آمدم با اوزونیدیس سرمربی تیم صحبت کردم، او به من گفت که تیم یک فصل دشوار را پیش رو دارد و باید کاملاً آماده شوم، ما در تیم 26 برادر کنار هم هستیم و این از دلایلی است که پانیونیوس در جمع پنج تیم برتر لیگ جای گرفت، ما هر روز تمرینات سختی داشتیم و همین به موفقیت تیم کمک کرد.

قبل از آمدن به اینجا در اوساسونا بودم، پیش از آمدنم چندین بار با سرمربی تیم صحبت کردم و گفتم که برای بازی کردن و کمک به پانیونیوس خواهم آمد و پس از مشورت با خانواده آمدم و حالا خیلی خوشحالم که به آتن آمدم، من دیر به تیم آمدم و در ابتدا مشکلاتی داشتم اما همانطور که گفتم در تیم ما 26 برادر هستیم و حالا هیچ مشکلی ندارم. اینجا همه چیز فوق‌العاده است و من زندگی در آتن را دوست دارم، اینجا با ایران متفاوت است اما نقاط اشتراک زیادی هم با ایران دارد، البته بیشتر از همه جا اول کشورم ایران را دوست دارم، ما نقاط اشتراکی در تاریخ با یونان داریم، تاکنون هیچ مشکلی اینجا نداشته‌ام و همه چیز عالی است، آتن خیلی بهتر از پمپلوناست. در پلی آف باید با تیم‌هایی چون پاناتینایکوس، پائوک و آاک بازی کنیم و البته آنها می‌دانند که چه کارهایی از ما بر می‌آید، ما در ابتدا می‌خواستیم در بین پنج تیم برتر باشیم و حالا می‌خواهیم در پلی آف موفق شویم، همه تیم و نه فقط من معتقدیم که می‌توانیم در پلی آف موفق شویم.

 

من این جایزه را به خاطر گلی که به پائوک زدم گرفتم اما مهمترین گل برای خودم گلی بود که به پاناتولیکوس زدم، چرا که آن بازی بعد از فوت هم تیمی سابق و دوست بسیار خوبم هادی نوروزی بود که من در مراسم تشییع او حضور نداشتم و تنها کاری که می‌توانستم انجام دهم گلزنی و تقدیم گلم به او بود تا به این شکل با او خداحافظی کنم.

در مورد حضور ایران در جام جهانی هم باید بگویم که ما در مرحله نهایی مقدماتی این بازی‌ها هستیم و معتقدیم که به جام جهانی صعود می‌کنیم و همانطور که در برزیل حاضر بودیم در روسیه هم حضور خواهیم داشت. ما یک مربی خوب مثل کارلوس کی‌روش داریم و با نتایج خوب به جام جهانی صعود خواهیم کرد. در مورد هم بازی خود باکاستاس هم باید بگویم که او بهترین برادر من در بین بازیکنان پانیونیوس است که گل‌های بسیاری هم برای ما زده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------