آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

دایی و یحیی در مسیر منصوریان؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,گل محمدی

بخش مهمی از خوشحالی زایدالوصفِ علیرضا منصوریان در کنار زمینِ مسابقه حساس با پرسپولیس، واکنش او به بازگشت تیم موردعلاقه‌اش به صدر جدول رده بندی لیگ برتر بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ البته که این پیروزی بزرگ در یک مسابقه کلیدی، بالانشینی نفت در جدول رده‌بندی را تضمین کرد و از همین حالا عبارتِ «موفقیت‌آمیز» را به فصلِ تیم این مربی جوان دوخت اما اهمیت استراتژیک این پیروزی برای آقای سرمربی، در قطعی شدن بازگشت او به استقلال نهفته بود. علیمنصور به وعده‌اش عمل کرد و 3 امتیاز مهم را از پرسپولیس گرفت تا روی سکوهای آبی از همیشه محبوب‌تر باشد و احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور، روی نیمکت تیم آبی‌ پایتخت دیده شود. این مهم‌ترین آرزوی فوتبالی سرمربی سابق تیم ملی است. آرزویی که حالا فاصله چندانی با برآورده‌شدن ندارد.


با هر نتیجه‌ای در هفته بیست و نهم، سرنوشت قهرمانی لیگ برتر به هفته پایانی کشیده شده و به نظر می‌رسد در روزِ به اوج رسیدن حرارت فوتبال، این‌بار مربیان پرسپولیسی لیگِ مجالی برای به تصاحبِ نیمکت این تیم برای فصل‌های بعدی خواهند داشت.

 

دایی و تیمش در قم، میزبان استقلال تهران هستند. باختن به استقلال تا به امروز یکی از خصوصیات بارز علی دایی بود اما شهریار به خوبی می‌داند که این بازی، تفاوت زیادی برای پرسپولیسی‌ها خواهد داشت. یحیی و تیمش نیز با استقلال خوزستان مسابقه می‌دهند.

 

جدالی که نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب قهرمان لیگ پانزدهم خواهند داشت. هم دایی و هم یحیی بارها در طول فصل، تیم برانکو را مورد حمایت قرار داده‌اند و به نظر می‌رسد نزدیک‌ترین میان‌بر بازگشت به پرسپولیس برای آن‌ها، شکست دادن رقبای مستقیم این تیم در هفته آخر باشد. دایی و گل‌محمدی در آخرین روزهای هدایت پرسپولیس، ابدا مربیان موفقی به شمار نمی‌رفتند اما شاید نتایج هفته‌های آخر، اعتماد به آن‌ها را دوباره در هواداران تیم سرخپوش پایتخت زنده کند. اتفاقی که روز گذشته برای علیرضا منصوریان و استقلال رخ داد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------