قلعه نویی:ضربه به خدادادضربه به فوتبال است/ بااسطوره هایمان چه می کنیم؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,قلعه نویی

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: امثال خداداد عزیزی افتخار ورزش ما هستند و نباید به آنها ضربه بزنیم.

امیر قلعه نویی در گفت و گو با کاپ، اظهار داشت: متاسفانه وقتی می بینم به افتخارات و اسطوره های فوتبال ما بی حرمتی می شود دلم به درد می آید. خداداد عزیزی یکی از افرادی است که برای فوتبال ما افتخار آورده و در مواقع مختلف دل مردم را شاد کرده است. آیا باید به افرادی که دل مردم را شاد کرده اند بی حرمتی کنیم. مطمئنم اگر در خیلی از کشورها امثال خداداد عزیزی را داشتند یک روز را به نام آنها می کردند. ما می بینیم که در خیلی از کشورها برای قهرمانان خود خیابان نامگذاری می کنند.

وی افزود: ما باید چهره هایی چون خداداد عزیزی را حفظ کنیم چون آنها برای این مردم و برای شادی این ملت عرق ریختند. ضربه زدن به این چهره ها ضربه زدن به خود فوتبال و ورزش است.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه گفت: من انتظار دارم گزارشگری مثل آقای علیفر که تلاش می کند و ایشان هم زحمت می کشد حرمت چهره های فوتبالی و افرادی مثل خداداد عزیزی را نگه دارد و متقابلا همه باید حرمت گزارشگران زحمتکش ما را نگه دارند. اینکه ما بخواهیم چهره های پرافتخارمان را خراب کنیم تنها موجب شده ایم که فوتبال مان آسیب ببیند. در این روزگار که خیلی ها خواسته یا ناخواسته چهره های ایرانی را می کوبند ما باید حواسمان باشد که همین کار را انجام ندهیم و در مسیر افرادی که علیه ایرانی و اسطوره هایمان فعالیت می کنند گام برنداریم.

قلعه نویی همچنین خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که علیفر نیز سرهنگ این مملکت بوده و باید احترامش حفظ شود. من اعتقاد دارم که رابطه میان جامعه فوتبال و گزارشگران باید با تعامل و دوستانه باشد. امیدوارم این مشکل نیز زودتر رفع شود.

وی در پایان در مقایسه وضعیت لیگ های اروپایی و لیگ کشورمان گفت: شما نگاه کنید شهردار لستر به بازیکنان این تیم اعلام کرده در صورت قهرمانی نام خیابان های شهر را به نام آنها می کند. چنین اتفاقی باید برای کشورمان الگو باشد تا مدیران فوتبالی و غیرفوتبالی اهمیت کار مربیان و بازیکنان را بدانند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------