آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

باقریان: از ویسی برنامه خواستیم/ مذاکره با او را تکذیب نمی کنیم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, باقریان

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: برای مذاکره با مربیان اصول حرفه ای را زیر پا نگذاشته ایم.

اصغر باقریان در گفت و گو با کاپ، درباره حضور عبدالله ویسی در اصفهان و شایعه مذاکرات این سرمربی با باشگاه سپاهان اظهار داشت: امروز روز تعطیل است و کاری به کار کسی نداریم. درباره اینکه صحبت هایی با ویسی انجام شده است بحثی نیست و آن را تکذیب نمی کنیم اما در حال حاضر او برای مذاکرات با ما به اصفهان نیامده است. ویسی سال های سال در اصفهان زندگی کرده و شاید برای کار دیگری به این شهر آمده است. اگر تصمیم به انجام مذاکرات داشته باشیم در روز غیرتعطیل و در ساعتی این کار را خواهیم کرد که حالت رسمی داشته باشد.

وی تصریح کرد: به هرحال چند روز دیگر لیگ تمام می شود و هر باشگاهی دوست دارد بهترین مربی را برای خودش انتخاب کند. حال در این میان باشگاه سپاهان از همه نیازمندتر است. ما با چند مربی وارد مذاکره شدیم که ویسی هم جزو آنهاست. از او برنامه خواسته ایم و فکر می کنم باشگاه استقلال خوزستان هم در جریان این موضوع باشد. ما اخلاق حرفه ای را زیر پا نگذاشته ایم. همین حالا به لیگ اروپا اگر نگاه کنید شخصی مانند گواردیولا پیش از اینکه بازی ها تمام شود با یک تیم دیگر قرارداد می بندد و تکلیف چند سال آینده خود را مشخص می کند. در نهایت باشگاه سپاهان در نظر دارد بهترین گزینه ای را که با اهداف ما سازگاری دارد انتخاب کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه باشگاه سپاهان تمایل دارد جوانگرایی در تیم فوتبال خود انجام دهد و بر این اساس یکی از گزینه های مناسب عبدالله ویسی خواهد بود، تاکیدکرد: هدف ما این نیست که فقط جوانگرایی انجام دهیم. در کنار جوانگرایی نتیجه گرایی نیز باری ما بسیار مهم است زیرا هواداران سپاهان به این مهم عادت کرده اند. ما چند سیاست کلی داریم که یکی از مهم ترین آنها همین نتیجه گرا بودن است و نمی توانیم آن را نادیده بگیریم. ضمن اینکه قصد نداریم میانگین سنی تیم را ناگهان پایین بیاوریم. بازیکنان باتجربه ای که هنوز توانایی بازی کردن دارند را حفظ خواهیم کرد و از جوانان در کنار آنها استفاده می کنیم.

باقریان در پاسخ به این پرسش که این شائبه وجود دارد که بازیکنان شما در زمان استیماچ  کم کاری می کردند آیا این موضوع را قبول دارید؟ خاطرنشان کرد: خیر. به هیچ وجه این بحث را قبول ندارم و فکر می کنم کلا به کار بردن این جمله در فوتبال غلط است. فوتبالیست وقتی واردزمین می شود خیلی چیزها را فراموش می کند و فقط به این فکر خواهد کرد که تیمش موفق باشد مگر اینکه بازیکنان از نظر روحی و روانی آماده نباشند و نتوانند آنطورکه باید و شاید عملکرد خوبی داشته باشند. خوب نیست که واژه کم کاری در فوتبال رواج پیدا کند زیرا نه نتیجه مطلوبی برای باشگاه خواهدداشت و نه بازیکنان. خیلی چیزها در عدم نتیجه گیری سپاهان موثر بودند مثلا نقش داوری را نمی توان در جایگاه کنونی سپاهان انکار کرد. پس از داوری می رسیم به فرصت هایی که بازیکنان مان از دست می دادند. اعتقادم بر این است نتایجی که ما تا به امروز به دست آوردیم با تلاش هایی که انجام دادیم سازگاری ندارد.

باقریان در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا محرم نویدکیا به آلمان سفر کرده است، گفت: قرار بود نویدکیا را برای گذراندن دوره های مربیگری به کشورهای بزرگ بفرستیم اما تا به امروز این کار انجام نشده است. اگر او برای سفر شخصی به آلمان رفته من از این موضوع خبر ندارم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------