آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

هديه سوشا به استقلال‌ها / چه می کند این دروازبان / ضربه‌ای که شاید فکرش را هم نمی‌کردید!



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

در حال حاضر احتمال قابل توجهي وجود دارد كه قهرمان ليگ پانزدهم با اتكا به گل‌شماري مشخص شود.

به گزارش بانک ورزش، در حال حاضر احتمال قابل توجهي وجود دارد كه قهرمان ليگ پانزدهم با اتكا به گل‌شماري مشخص شود. اين اتفاق در صورتي رخ خواهد داد كه تيم‌هاي اول تا سوم جدول، در دو هفته پاياني به اندازه هم امتياز جمع كنند. مثلا در صورتي كه هر سه تيم از دو بازي آخر يك برد و يك تساوي به دست بياورند، برنده جام با تفاضل گل مشخص خواهد شد. تا پايان هفته بيست‌وهشتم، استقلال تهران و استقلال صنعتي خوزستان با تفاضل گل مثبت16 روي پله‌هاي اول و دوم ايستاده‌اند و پرسپوليس با تفاضل مثبت13 سوم است. اگر قرار باشد كار به تفاضل گل بكشد، پرسپوليس كار سخت‌تري نسبت به رقبا خواهد داشت. در آن صورت شايد تنها شانس اين تيم آن باشد كه سقوط راه‌آهن تا هفته آخر قطعي شود. به اين ترتيب شايد سرخپوشان بتوانند به اين تيم به اندازه كافي گل بزنند و جام را بالاي سر ببرند.

هديه سوشا به استقلال‌ها
در شرايط به وجود آمده در بحث گل‌شماري، طبق معمول رد پاي سوشا مكاني هم كاملا قابل رويت است.  گلر نامطمئن سرخ‌ها در دو سال اخير كه حالا با انتقادات زيادي هم مواجه شده، نه تنها در اغلب موارد نتوانسته نقش يك «ناجي» را براي تيمش بازي كند، كه بارها با اشتباهات فردي‌اش باعث فروپاشي دروازه سرخپوشان شده است. در جريان داربي82، وقتي پرسپوليس گل سوم را به استقلال زد و سه بر صفر از حريف پيش افتاد، خيلي‌ها به ثبت قاطع‌ترين داربي بعد از انقلاب فكر مي‌كردند، اما تنها يك دقيقه بعد، سوشا با اشتباه مرگبارش در جمع كردن يك توپ ساده، جابر انصاري را مقابل دروازه خالي قرار داد تا استقلال شانس بازگشت به بازي را پيدا كند. در حقيقت همان يك گل، در حال حاضر دو سوم از فاصله سرخابي‌ها در گل‌شماري را تشكيل داده است؛ چه اينكه اگر مكاني آن توپ را راحت جمع مي‌كرد، امروز يك گل خورده از پرسپوليس و يك گل خورده از استقلال كم مي‌شد و فاصله دو تيم به يك گل كاهش مي‌يافت

 

. سوشا اگرچه امسال برابر استقلال خوزستان بازي نكرد، اما به طور غيرمستقيم هديه‌اش را به اين تيم داد. درگيري‌هاي عجيب او با عمران‌زاده در پايان داربي80 باعث شد اين دروازه‌بان سه بازي اول فصل جديد را از دست بدهد و برانكو به ناچار از ايمان صادقي درون دروازه‌اش استفاده كند. اين گلر متوسط هم در آن سه بازي، مجموعا 7گل خورد كه از آن جمله مي‌توان به اشتباه مرگبارش روي گل اول استقلال صنعتي خوزستان اشاره كرد؛ وقتي توپ از زير پايش در رفت و بيت سعيد آن را وارد دروازه كرد!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------