زندی: دوست دارم به فوتبال کشورم خدمت کنم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,زندی

فریدون زندی این روزها در شهر هامبورگ حضور دارد.او به باشگاه سنت پائولی ملحق شده تا اصول مربیگری را در آنجا یاد بگیرد.

زندی به محض رفتن از ایران، کارش را با تیم‌های پایه سنت پائولی آغاز کرد؛ باشگاهی که در گذشته علیرضا منصوریان را هم در اختیار داشت. بازیکن سابق تیم ملی کشورمان که قصد دارد مرحله به مرحله کارش را در این باشگاه پیش ببرد در مورد شرایطش می‌گوید: «دوست دارم مربیگری را در آلمان یاد بگیرم. در آلمان به مربیان جوان اهمیت زیادی می‌دهند. البته کار مربیگری در این کشور سخت است ولی اگر شرایطی مهیا باشد که بتوانم در بالاترین سطح فوتبال آلمان کار کنم، برایم افتخار خواهد بود.»


زندی درباره اهدافش در مربیگری توضیح می‌دهد: «هر شخصی هدف‌هایی دارد. من هم هدف‌هایی دارم، از جمله اینکه بتوانم خودم یک تیم را بگیرم و باعث پیشرفتش شوم. یکی از هدف‌هایم این است که بتوانم به ایران برگردم و به فوتبال کشورم کمک کنم. اگر شرایطش باشد حتما این کار را خواهم کرد. البته کار در ایران سختی‌هایی دارد اما اگر شرایطش مهیا باشد دوست دارم به فوتبال ایران خدمت کنم.»


بازیکن سابق استقلال درباره گروه‌بندی مقدماتی جام جهانی و همگروهی ایران با کره‌جنوبی، ازبکستان، قطر، چین و سوریه هم می‌گوید: «گروه ایران در مقدماتی جام جهانی گروه آسانی نیست ولی ایران و کره‌جنوبی از این گروه شانس‌های اصلی صعود به جام جهانی روسیه هستند. البته چین و ازبکستان هم در سال‌های گذشته قدرت گرفته‌اند. من خودم تجربه بازی جلوی این تیم‌ها را دارم. حتی سوریه را هم نباید در این گروه آسان گرفت. قطر هم سرمایه‌گذاری زیادی کرده. نباید هیچ حریفی را در گروه‌مان دست کم بگیریم. امیدوارم که تیم ملی موفق شود و برای دومین بار متوالی به جام جهانی برود.»

 

اخبار ورزشی - ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------