آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

برانکو ایوانکوویچ هم به جمع خوابگزاران پیوست / پروفسور از شما بعید است!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

اگر به یاد داشته باشید نوشتیم که بعضی دوره افتاده‌اند و با وجه‌المصالحه قرار دادن مرحوم هادی نوروزی و شماره پیراهنش، هر آنچه را که می‌خواهند، می‌گویند و می‌نویسند و جریان راه می‌اندازند و یارگیری می‌کنند.

نوشتیم و بر این نکته تاکید کردیم که من و شما هم اگر حواس‌مان نباشد، ممکن است تبدیل شویم به یکی از سیاهی‌لشگرهای جریان خرافه! نشان به آن نشان که آقای برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم پرسپولیس نیز به مبارکی به این جرگه پیوسته است. این جریان در فوتبال ما با استفاده ابزاری از مرحوم هادی نوروزی شروع شده و با استفاده از شماره پیراهن او (24) در این چند ماهه هر چه خواسته تاخته است.

 

از خواب فلان بازیکن و خواب‌نما شدن آن یکی و الهام آن دیگری و نقشی که عدد 24 اینجا و آنجا بازی می‌کند و برخی را به عالم لاهوت می‌چسباند. منتها همه این گویه‌ها و واگویه‌ها یک نخ تسبیح دارند که همه آنها را به یکدیگر متصل می‌کند و موجب می‌شود تا عده‌ای به نوایی برسند و جلب توجه بکنند. اصل کلام از یاد نرود.


در ادامه استفاده از مرحوم نوروزی و شماره پیراهنش، چندی پیش احمد نوراللهی نیز ایشان را در عالم خواب می‌بیند و بعد هم این خواب را رسانه‌ای می‌کند: «هادی در خواب به من گفت، حالا من هیچ، مقابل هانی بدقول نشوید.» این خواسته نیز ظاهرا از آنجا می‌آید که پرسپولیسی‌ها بعد از فوت هادی نوروزی به همدیگر و البته به (هانی) پسر خردسال هادی نوروزی قول می‌دهند که جام قهرمانی را بالای سرشان ببرند. اما داستان به همین جا ختم نمی‌شود. مدام نیز روی این قضیه مانور می‌دهند که هواداران پرسپولیس اعتقاد ویژه‌ای به هادی نوروزی و ارتباط درگذشت وی با قهرمانی تیم مورد علاقه‌شان در این فصل دارند.


یکی از روزنامه‌های ورزشی هم می‌آید و خواب احمد نوراللهی را نقل می‌کند و اینکه «پرسپولیسی‌ها می‌گویند تعبیر آن با باخت روز گذشته مقابل نفت تهران همخوانی دارد».


در مطلبی هم که هواخواهان همین جریان در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، آمده است که: «50 درصد خواب نوراللهی تعبیر شد. نوراللهی قبل از سه هفته  آخر رقابت‌ها خوابی از هادی نوروزی دیده بود که در آن هادی شماره «57» را پوشیده بود؛ می‌شود از این خواب این نتیجه را گرفت که پرسپولیس در سه بازی آخر، یک باخت و دو برد نصیبش می‌شود تا به امتیاز 57 برسد که امروز شاهد آن یک باخت بودیم... و خلاصه اینکه از خواب بازیکن پرسپولیس می‌شود این نتیجه را گرفت که پرسپولیس در سه بازی آخر، یک باخت و دو برد نصیبش می‌شود تا به امتیاز 57 برسد و...


می‌بینید که این داستان در ادامه گزافه‌های پیشین به چه نتایج مشعشعی رسیده و همچنان نیز در حال پر و بال گرفتن است و ظاهرا تمامی ندارد. از همین روست که چاره‌ای نمی‌ماند جز اینکه صدای‌مان دربیاید و از این مدعیان بخواهیم که بس کنند و کمتر از آن مرحوم مایه بگذارند. حالا وقتی برانکو ایوانکوویچ می‌آید و با آن کارنامه و دانش و تحصیلات به این کمپین(!) کذایی می‌پیوندد و با آن لحن سانتی‌مانتال از آرزویش برای تعبیر خواب بازیکن تیمش می‌گوید، آه از نهادمان برمی‌آورد که جناب «پروفسور» از شما بعید بود، آخر شما دیگر چرا؟

 

اخبار ورزشی - ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------