یک تیر و دو نشان فرهاد!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مجیدی

برای استقلال، دو بازی آینده مقابل تراکتورسازی و صبا حکم مرگ و زندگی را دارد. بخصوص تقابل با تراکتورسازی امیر قلعه‌نویی که می‌تواند یک بازی حساس و سرنوشت‌ساز برای استقلال باشد.

استقلالی‌ها برای موفقیت مقابل تراکتورسازی برنامه‌های ویژه‌ای در سر دارند. حضور هواداران یکی از راهکارهای استقلال برای برد در این بازی مشکل و طاقت‌فرسا است. قطعا در حمایت هواداران، حضور چهره‌های مشهور و بازیکنان محبوب و سابق این تیم می‌تواند یک ایده مناسب و حیاتی باشد. از جمله این بازیکنان محبوب فرهاد مجیدی است.


شماره 7 سابق استقلال که محبوبیت بسیاری نزد هواداران این تیم، از کوچک گرفته تا بزرگ دارد، شاید در ورزشگاه آزادی حاضر شود و بازی استقلال مقابل تراکتورسازی را از نزدیک تماشا کند. مجیدی که خارج از ایران به سر می‌برد چندین بار و در روزهای بحرانی تصمیم به حضور در ورزشگاه آزادی گرفته و باعث شده تا هواداران نیز برای حمایت از استقلال راهی ورزشگاه شوند و سکوها را اشغال کنند.


مجیدی چند ماه قبل و برای فرار استقلال از بحران به ورزشگاه آزادی رفت و دور افتخار زد تا هواداران به حمایت از تیم مظلومی بپردازند و در نهایت استقلال، گسترش فولاد را با نتیجه 2 – یک شکست بدهد.


حضور مجیدی در ورزشگاه آزادی قطعا می‌تواند انگیزه بازیکنان را افزایش بدهد و البته کفه ترازو را روی سکوها نیز به سود استقلال سنگین کند. مجیدی به نزدیکانش تاکید کرده که برای بازی استقلال – تراکتورسازی به ایران برمی‌گردد و به ورزشگاه آزادی می‌رود. مجیدی که برادرش فرزاد سرپرست استقلال است، با حضور در ورزشگاه با یک تیر دو نشان خواهد زد.


ابتدا با اتکا به محبوبیت خود باعث می‌شود تا سکوهای ورزشگاه مملو از تماشاگر شود و سپس عرصه را برای تراکتورسازی تنگ خواهد کرد. تیمی که امیر قلعه‌نویی سرمربیگری‌اش را برعهده دارد. در صورت حضور مجیدی در ورزشگاه تقابل او با امیر قلعه‌نویی تماشایی و جذاب خواهد بود. بخصوص اینکه مجیدی و قلعه‌نویی طی یکی دو هفته اخیر بارها در رسانه‌ها به جنگ لفظی با یکدیگر پرداخته و مصاحبه‌های جور واجوری علیه هم انجام داده‌اند.
 

اخبار ورزشی - ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------