قلعه‌نویی: بازی با الهلال از نظر امتیازی مهم نیست



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: این بازی از نظر امتیازی برایمان مهم نیست اما مسابقه‌ای است که باید با همه وجود در آن بازی کنیم.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: این بازی از نظر امتیازی برایمان مهم نیست اما مسابقه‌ای است که باید با همه وجود در آن بازی کنیم. الهلال تیم بسیار قابل احترامی است و همیشه جزو تیم‌های خوب آسیا بوده است برای این باشگاه احترام قائلیم.
 
وی افزود: تغییراتی در بازی فردا خواهیم داشت چرا که روز یکشنبه بازی مهمی داریم. الهلال دو سه بازی نتیجه نگرفته اما آنها بسیار خوب بازی می‌کنند. باید ارتباط خط هافبک و مهاجمان حریف را قطع کنیم و در این صورت به هدفمان رسیدیم باید در یک سوم میانی پرس را انجام دهیم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه تأکید کرد:  الهلال نقاط ضعفی دارد که در بازی اول از آنها استفاده کردیم. در بازی فردا هم باید این مسئله را بارها تکرار کنیم تا به هدفمان برسیم. باز هم تأکید می‌کنم این بازی برای ما از نظر امتیازی مهم نیست اما برای سایر تیم‌ها اهمیت دارد به همین خاطر برای شرافت فوتبال باید با تمام وجود بازی کنیم. در این 2-3 روز به بازیکنان جایگزین گفتم باید با همه وجود بازی کنیم.

وی در پاسخ به سوال در مورد اینکه آیا میزبانی در کشور ثالث اتفاقی عجیب نیست، اظهار داشت: در سوال خود جوابتان را هم دادید. این مسئله یک نقطه ضعف برای کنفدراسیون فوتبال آسیا است. آنها از حضور 100 هزار نفر در ورزشگاه جلوگیری کردند. در تبریز بیش از 50 هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند. عکس بازی برگشت پلی اف را برایتان می‌فرستم تا ببینید چقدر هوادار به ورزشگاه آمده است. فوتبال مکانی برای رخ دادن  اتفاقات قشنگ و زیبا است. در لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید و بارسلونا بازی کردند. اتلتیکو با اشتباه داور بالا رفت اما همه از دیدن بازی لذت بردند. این تصمیم نقطه تاریک AFC بود.

 

آنها باید کمک می‌کردند تا با رفت و آمدهای فوتبال بین دو کشور، تنش‌ها کم شود. آنها راهی را رفتند که سعودی‌ها می‌خواستند شاید در آینده تعدادی از کشورهای دیگر هم بگویند که ما فلان جا نمی‌رویم. ما در دو بازی مهمان هستیم از شما به خاطر پرسیدن این سوال تشکر می کنم. دوست ندارم در مورد مسائل سیاسی حرف بزنم چرا که برای فوتبال اینجا آمدیم. شعار فیفا جدایی سیاست از ورزش است و AFC  هم این را می‌گوید اما خودشان خلاف این شعار عمل کرد. افتخارمان این است که جزو امن‌ترین کشورهای دنیا هستیم. تیم‌های زیادی در ایران میهمان هستند و حتی از حریفان خود در کشور ما میزبانی می‌کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------