خوشتیپ ترین فوتبالیست جهان 41 ساله شد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,بکام

بی اغراق دیوید بکهام را می توان خوشتیپ ترین فوتبالیست جهان نامید.

به گزارش خبرآنلاین؛ دیوید بکهام اسطوره و بازیکن تیم ملی انگلستان امروز 41 ساله شد. او اولین بازی ملی خود را در اول ژوئن ۱۹۹۶ انجام داد. وی به عنوان یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان شناخته می‌شود.

دیوید بکهام فوتبال حرفه‌ای خود را از جوانان منچستر آغاز می‌کند چند ماه پس از حضور او در تیم جوانان منچستر یونایتد وی برای بازی در جام اتحادیه انگلیس به تیم بزرگسالان دعوت شد. هر چند در اولین حضورش در تیم بزرگسالان منچستر یوناتید نیمکت نشین بود ولی دو سال و نیم بعد بکام به همراه تیم بزرگسالان برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه کرد. فصل ۹۶/۱۹۹۵اولین حضور بکهام در لیگ برتر بود.

در ژوئن سال ۲۰۰۳ دیوید بکهام باعقد یک قرار داد چهار ساله به تیم رئال مادرید قهرمان باشگاه‌های اسپانیا پیوست. منچستر در ابتدای قراردادش با رئال مبلغ ۱۷/۵ میلیون پوند بابت فروش بکهام دریافت کرد که این مبلغ با توجه به حضور بکهام در رقابتهای لیگ قهرمانان و نمایش او در رئال تا ۲۵ میلیون پوند قابل افزایش بود.

 جدایی او از منچستر یوناتید خلاء بزرگی در خط میانی این تیم بوجود آورد. سرخپوشان اولترافورد با از دست دادن کاپیتان تیم ملی انگلیس شاید توجه بسیاری از رسانه‌ها و محافل ورزشی را که معطوف به بکهام بود از دست دادند. بکهام طی سال‌های حضورش در منچستر در ۳۹۷ بازی که برای این تیم انجام داد ۸۶ گل به ثمر رساند.

شروع به کار بکهام در رئال با انتقادات زیادی همراه بود. بسیاری معتقد بودند که او نمی‌تواند در تیم رئال شرایط آرمانی خود را باز یابد و همانند گذشته بازیهای خوبی از خود ارائه دهد. اما این هافبک ارزشمند پاسخ هواداران را به گونه‌ای دیگر داد و در سه بازی مختلفی که برای رئال به میدان رفت دو بار گلزنی کرد. هر چند پس از آن ادعایی بر ارتباط نا مشروع بکهام علاوه بر زندگی خصوصی بر فوتبال او تأثیر زیادی گذاشت فصلی که بکام به همراه رئال بدون کسب هیچ عنوانی پشت سر گذاشت.

او بعد از رئال به گالکسی آمریکا، میلان ایتالیا و پاریس سنت ژرمن رفت و در پایان فصل ۱۳-۲۰۱۲ با پیراهن پاری سن ژرمن از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

بکهام با اینکه این روزها جایی در فوتبال ندارد اما همچنان یکی از پردرآمد ترین فوتبالیست هاست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------