آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

جدال نفسگیر برانکو و کروش در 90؛ فینال بماند برای بعد!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو و کروش

 رقابت دو مربی فعلی و سابق تیم ملی، بی شک بار دیگر آبی و قرمزها را رودوری هم قرار می دهد.

امشب نظرسنجی برنامه 90 انتخاب بهترین مربی خارجی ایران بعد از انقلاب است.

 

نام چند مربی هم در کنار هم قرار گرفته از جمله برانکو، بلاژویچ و کروش. پیش بینی نتیجه نظرسنجی بسیار دشوار است اما پیش بینی اینکه چه مربیانی به فینال می روند، آسان. مثل نظرسنجی مربیان ایرانی، امشب هم دو مربی به فینال می رسند. در آن سو علی پروین و سرمربی فعلی تراکتور به فینال رفتند و از گروه مربیان خارجی هم دو نفر فینالیست می شوند تا در نهایت این 4 نفر جدالی نهایی را در نظرسنجی دیگری داشته باشند.


شاید همین حالا سراغ هر یک از این مربیان خارجی بروید، از این بگویند که نتیجه نظرسنجی برایشان اهمیت ندارد اما امشب به نوعی جدال زیر سایه برانکو و کروش، عامیانه تر می شود. مدتی است شایعاتی درباره حضور برانکو در تیم ملی شنیده می شود و بی شک اگر او برنده جدال امشب باشد، برای موافقانش نکته ای کلیدی خواهد بود؛ اینکه کروش در مقابل محبوبیت به برانکو باخته است. شاید برای کارلوس این موضوع اهمیتی نداشته باشد ولی می تواند تابوی محبوبیت فراوانش را بشکند و رقیبی جدی به نام برانکو را در کنارش قرار دهد.


پیش بینی نتیجه نظرسنجی امشب بسیار دشوار است. برانکو بین پرسپولیسی ها محبوبیت زیادی دارد و بی شک اگر بازی نفت را هم می برد، شانس بسیار زیادی برای بردن رقابت امشب داشت اما نباید فراموش کنیم که کارلوس کروش علاوه بر داشتن محبوبیت در کل ایران، حالا استقلالی ها را هم در کنار خود می بیند. بی شک آبی هایی که در نظرسنجی امشب شرکت کنند، رای شان کارلوس کروش خواهد بود. به این رای، می توانید آرای طرفداران دیگر تیم ها و مخصوصا رقبای پرسپولیس را اضافه کنید.

 

برانکو در تیم ملی موفق بود اما نکته اینجاست که حالا قرمز به حساب می آید، کروش اما سرمربی تیمی است که در تمام ایران محبوبیت دارد. با این پیش زمینه ها، بی شک برای هر دو مربی هم بسیار سخت است که نتیجه نظرسنجی امشب را پیش بینی کنند اما شاید در نهایت، رقابت میلی متری باشد. ولی نکته ای که مهم است، به رقابت آنها در مرحله نهایی بازمی گردد؛ جایی که همراه با دو گزینه ایرانی رقابت خواهند کرد. اگر آن زمان پرسپولیس قهرمان لیگ شده باشد که شانس برانکو زیاد است، اگرنه شاید کروش برنده بازی باشد. واقعا پیش بینی این رقابت بسیار سخت است.

 

اخبار ورزشی- حبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------