حمله دوباره استیماچ به محرم: خودشان بی‌شخصیت شدند!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استیماچ

استیماچ از سپاهان رفت اما همچنان دل پری دارد خصوصا از محرم که خون او را به جوش آورده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ ایگور استیماچ از سپاهان کنار گذاشت شد. یکی از دلایلی که برای ناکامی او در این تیم محبوب اصفهانی نام می‌برند اختلاف شدیدش با بازیکنان قدیمی و بزرگ این تیم به ویژه محرم نویدکیا است. او در آخرین مصاحبه خود به شدت به کاپیتان سپاهان حمله کرد و او را عامل عدم موفقیتش معرفی کرد. استیماچ در این باره گفت:«من دوست ندارم اسم زیاد به کار ببرم. فکر می‌کنم همه متوجه حرف‌‌های من می‌شوند.

 

در تمام دنیا وقتی بازیکنان سن بالا و اسطوره یک تیم فوتبال‌شان یا تمام می‌شود یا به سوی تمام شدن است از آنها در کادرفنی یا مدیریتی باشگاه آرام آرام استفاده می‌شود اما این بدان معنا نیست که بلافاصله پس از اتمام فوتبال یا در حین فوتبال بازی کردن در سال‌های آخر بازیکن به خودش این اجازه را بدهد که به صورت مستقیم در کار مدیریتی و یا فنی باشگاه دخالت کند. بازیکنانی به مراتب بزرگ‌تر از بازیکنان ایرانی. به عنوان مثال رایان گیگز، توتی، زانتی، دل‌پیرو و ... اینها بازیکنانی بودند که سوپر استارهای جهانی و بین الملل هستند اما هیچکدام به خودشان اجازه ندادند با تمام بزرگی‌شان به مسائلی وارد شوند که به آنها ربطی نداشته و آنها جایگاه خودشان را می‌دانستند».

سرمربی سابق سپاهان در مورد اتفاقات شب بازی با استقلال هم گفت:« اتفاقات شب بازی با استقلال برای من مثل یک شوک بود و شما می‌توانید تصور کنید که این مسائل قبل از یک بازی مهم در تهران و مقابل تیمی بزرگ که صدر جدول را در اختیار دارد شب بازی اتفاق افتاد. آنها سعی کردند که با جلسه گذاشتن با بازیکنان پشت من، من را مقابل بازیکنان بی‌احترام و بی‌شخصیت جلوه دهند. در صورتی که در حقیقت این طور نشد و خودشان بی‌احترام و بی‌شخصیت شدند و من مفتخرم که بازیکنانم روز بعد با آن اتفاقاتی که افتاده بود طوری بازی کردند که ما با تقریبا 6 بازیکن جوان که همانطور که گفتم شاید اسم آنها را خیلی‌ها نمی‌دانستند، توانستیم استقلال را در آزادی اسیر کنیم و اگر خوش‌شانس بودیم باید با تفاضل گل این تیم را می‌بردیم و این چیزی بود که هدف من به شمار می‌رفت».

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------