آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

شرط فرهاد مجیدی برای رفتن به آزادی برای تماشای بازی استقلال



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مجیدی

بازیکن سابق و محبوب استقلال به مسئولان این باشگاه پیغام فرستاده که در صورتی به استادیوم می رود که سرمربی تیم رسما از وی دعوت کند.

به گزارش جام نیـوز، شنیده ها حکایت از آن دارد که فرهاد مجیدی از برخی اتفاقات حول و حوش این تیم و قدرت گرفتن بعضی بازیکنان راضی نیست.
 
گفته می شد فرهاد مجیدی که به ایران بازگشته، قصد دارد برای حمایت از تیم محبوبش در دیدار حساس برابر تراکتورسازی به استادیوم آزادی برود.

از سوی دیگر سید مهدی رحمتی هم دوست ندارد که با قدرت گرفتن فرهاد مجیدی در استقلال امپراتوری اش در تیم خراب شود. او حتی از حنیف عمران زاده به خاطر اینکه اسم فرهاد مجیدی را در مصاحبه دیروزش با سایت باشگاه برده به شدت دلخور است.

در همین راستا شنیدیم فرهاد مجیدی از طریق مسئولان باشگاه استقلال پیغام داده که تنها در صورتی به استادیوم می رود که شخص پرویز مظلومی به او زنگ بزند!

گفتنی است دیدارحساس استقلال تهران و تراکتورسازی در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر، روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه جاری و رأس ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------