یارکشی استقلال برای جام



اخبارورزشی,خبرهای رورزشی,استقلال

اصول حرفه‌ای ایجاب می‌کرد که باشگاه استقلال به جای اخراج عمران‌زاده از تمرینات، این بازیکن را در هفته‌های حساس پایانی لیگ در ترکیب خود حفظ می‌کرد و با یک جریمه مالی به غائله خاتمه می‌داد که در نهایت همین گونه هم شد...

موضوع اختلاف عمران‌زاده با مهدی رحمتی باید با مدیریت صحیح و هوشمندانه فیصله می‌یافت و استقلال در هفته‌های پایانی از وجود بازیکنی که در این سال‌ها به پایش پول کمی نریخته بهره کافی می‌برد که در نهایت همین گونه هم شد.

 

اگر باشگاه استقلال همینطور حنیف را از ترکیب دورنگه می‌داشت در واقع برخلاف آنچه سرمربی‌اش می‌خواست رفتار می‌کرد و البته خود را هم از وجود بازیکنی که با آن قرارداد دارد، محروم می‌ساخت. عمران‌زاده هر قدر هم که مقصر بود، نباید از ترکیب استقلال بیرون می‌رفت که در نهایت تصمیمی که روز گذشته اتخاذ شد، حکم به بازگشت این بازیکن داد. گرچه بازگرداندن عمران‌زاده به تمرین‌های استقلال نوعی بازگشت به عقب بود اما باشگاه استقلال باید تاوان تصمیم اشتباه خود را بپردازد چرا که از همان اول هم اخراج عمران زاده از تمرین‌ها غلط بود و اگر حامیان این تصمیم ابتدا به تبعات کار خود فکر می‌کردند، هیچ‌گاه مدافع آبی‌ها با اخراج مواجه نمی‌شد.


معمولا در اینگونه مواقع باشگاه بازیکن را با جریمه نقدی مواجه می‌کند. تصمیمی جز این نه تنها به سود باشگاه نیست بلکه در چنین مواقعی که به بازیکن نیاز است، موجب بسته شدن دست مربیان برای انتخاب ترکیب در بازی‌های حساس می‌شود. به هر شکل حتی اگر اقدام اولیه باشگاه استقلال را نامطلوب ارزیابی کنیم، بازگرداندن حنیف به ترکیب آبی‌ها با توجه به محرومیت مگویان، تصمیم عاقلانه بود.

 

اخبار ورزشی - ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------