سکوت استقلال، بازی رسانه‌ای پرسپولیس



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سرخابی ها

پایان خط و در جایی که حریفان شانه به شانه هم می‌شوند و معلوم نیست کدام طرف پایش خط آخر را زودتر از حریف لمس کند! شاید بیش از قدرت تیمی نیروی دیگری باعث شود تا حریف از مسیر خارج شده و میدان را خالی کند، آنجا است که جنگ رسانه‌ای قدرت نمایی کرده و خودش را نشان می‌دهد.

دو هفته مانده تا سکوی قهرمانی را آماده کنند و در این هفته‌های باقیمانده تیم‌ها هر چه در چنته دارند رو می‌کنند تا خودشان بر این سکو بایستند. سه تیم با یک امتیاز و تنها تفاوت در تفاضل گل، شانه به شانه حرکت می‌کنند و منتظر اشتباه حریف هستند تا به آنچه می‌خواهند زودتر برسند. این اشتباه می‌تواند هرچه باشد چه داخل زمین و چه خارج از زمین. غفلت، غفلت است و تجربه نشان داده غفلت‌های بیرون زمین بیشتر مسیر را برای حریفان هموار می‌کند. در این مثلث قهرمانی کاری به استقلال خوزستان نداریم.


استقلال خوزستان در این روزها در سکوت و بدون هیاهوی خبری به کار خود ادامه می‌دهد اما دو ضلع دیگر مثلث که شامل استقلال و پرسپولیس می‌شوند به صورت خودکار وارد جنجال رسانه‌ای شده‌اند. همان جدلی که تاثیر و قدرتش می‌تواند تعیین کننده برنده باشد.
 این روزها پرسپولیس در این جنگ رسانه‌ای پیش افتاده و از همه قدرت خود برای پیش بردن هدف استفاده می‌کند! قوایی که در استقلال کمتر دیده می‌شود.


یکی از این جنگ‌ها، جنگ زیر سوال بردن قضاوت داورها است. اشاره به رنگی بودن بعضی از داوران و اغراق درباره اشتباهاتی که به طور حتم سهوی پیش آمده قرمزها را جلو انداخته است.


در بازی شهرآورد آنقدر استقلال بد بازی کرد که همه حواسشان از بابت داوری پرت شد. یادشان رفت که دو پنالتی استقلال نادیده گرفته شد. اگر نوید مظفری در کارشناسی‌هایش به این نکته اشاره نمی‌کرد و بعد تصاویر این اشتباهات پخش نمی‌شد در لا‌به‌لای هیاهو‌های پیش آمده همه چیز گم می‌شد اما حقیقت این بود که در این بازی حساس اگر هند نوراللهی را داور می‌دید و پنالتی می‌گرفت یا واژگون شدن برهانی در منطقه 18 قدم جلوی چشم داور اتفاق می‌افتد شرایط به گونه دیگری پیش می‌رفت و روی تابلو نتیجه کاملا عوض می‌شد.


اما بعد از بازی استقلالی‌ها به دور از مسائل داوری درگیر جنجال‌های داخلی شدند و آقای سرپرست در مصاحبه‌هایش هماهنگ عمل نکرد.


این ناهماهنگی به این منجر شد که سایت باشگاه نوشت از ترکی شکایت می‌کنیم ولی افشارزاده گفت از قضاوت ترکی راضی هستیم و در نهایت به هیچ نتیجه یکسانی نرسیدند برخلاف استقلالی‌ها که با ممنوع المصاحبه کردن کادرفنی و بازیکنان امتیاز دفاع کردن از خود را در رسانه‌ها از دست داده‌اند و سرپرست این باشگاه هم نتوانسته به موقع و به صورت قاطع از حق استقلال دفاع کند، پرسپولیسی‌ها از ابتدای فصل تاکنون در تمام جنگ‌های رسانه‌ای برنده شده‌اند و چنان مظلوم نمایی کردند که انگار همه بسیج شده‌اند تا حق آنها را ضایع کنند. از داور مسابقه گرفته تا مسوولان فدراسیون! نمونه بارز آن هم جنگی است که اخیرا برای اشتباه کمک داور بازی پرسپولیس و نفت راه انداختند.


نکته اینجا است که در هفته‌هایی که پرسپولیس برنده میدان است هیچ بحثی در ارتباط با داوری ندارند! دو هفته مانده به پایان فصل و پرسپولیسی‌ها باز هم در جنگ‌های رسانه‌ای پیش هستند و این استقلال است که در غفلت به سر برده همچنان روش قبلی را پیش گرفته است. همچنان پرسپولیس در جنگ رسانه‌ای پیشی گرفته و از تمام توان استفاده می‌کند تا زودتر به سکوی قهرمانی برسد.


سیاست سکوت استقلال در حوزه روابط عمومی البته از یک سوی دیگر نیز قابل بررسی است. استقلالی‌ها کوشیده‌اند با این سکوت تمرکز داشته باشند و حالا هم که بر صدر جدول تکیه زده‌اند. نتیجه سکوت استقلال را باید از این زاویه نیز دید.

 

اخبار ورزشی - بانک ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------