برانکو: چرا لیست استقلال منتشر نمی‌شود؟ مطمئن باشید پرسپولیس قهرمان می‌شود



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بنگر یکی از مصدومان تیم ماست که دیروز هم با تیم تمرین نکرد و تلاش می کند که به بازی بعدی برسد.

به گزارش کاپ، برانکو ایوانکوویچ در رابطه با جلسه امروزش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: جلسه خوبی را با طاهری برگزار کردیم. دو دستیار من که در روز تمدید قراردادم با باشگاه در جلسه حضور نداشتند امروز قراردادهای خود را به صورت رسمی تمدید کردند. البته تمرکز ما روی بازی های آینده است اما نیاز است که برای فصل آینده هم برنامه ریزی های لازم را داشته باشیم.
 
وی همچنین با اشاره به لیست های منتشر شده از بازیکنان ورودی و خروجی پرسپولیس برای فصل آینده عنوان کرد: نمیدانم این لیست ها از کجا می آید اما همان طور که بارها گفتم من تا امروز هیچ لیستی برای خرید بازیکن به باشگاه ارائه نداده ام. بهتر است برای برهم نخوردن تمرکز بازیکنان چنین بحث هایی را مطرح نکنند. چطور برای باشگاه استقلال چنین چیزهایی را پیش بینی نمی کنند. متاسفانه برخی از مسائل دور از واقعیت به تیم ما ضربه می زند. اگر این طور باشد که برای باشگاه استقلال هم این بحث ها مطرح شود کمی منطقی تر است اما چرا فقط برای ما این اتفاقات رخ می دهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نظرسنجی برنامه 90 و پایین تر قرار گرفتن از کی روش با اختلاف بسیار کم تصریح کرد: واقعا آن قدر درگیر پرسپولیس هستم که خیلی به این مسائل فکر نمی کنم. از همه آنهایی که به من رای دادند تشکر می کنم.از هواداران پرسپولیس ممنون هستم و خوشحالم که توانستم نظر مثبتی را در میان هواداران فوتبال ایران نسبت به خودم به وجود آورم. نظرسنجی ها خوب است اما یادمان نرود که من با موفقیت پرسپولیس زنده هستم و اگر کی روش هم برنده شده به او تبریک می گویم. واقعا برای من افتخار است که با چنین مربی رقابت کنم.

برانکو درباره شرایط پرسپولیس پیش از بازی با گسترش فولاد گفت: بنگر یکی از مصدومان تیم ماست که دیروز هم با تیم تمرین نکرد و تلاش می کند که به بازی بعدی برسد. او انگیزه بسیار بالایی دارد اما برخی از کارها از عهده بنگر و ما خارج است. کمندانی هم همچنان مصدوم است اما خالقی فر کار خود را با تیم آغاز کرده است.

وی درباره اینکه گفته می شود هواداران پرسپولیس قصد دارند از تهران به تبریز بروند و تیم شان را تشویق کنند بیان داشت: بار دیگر این موضوع نشان می دهد که چقدر هواداران پرسپولیس بازیکنان و باشگاه شان را دوست دارند. از صمیم قلب از آنها تشکر می کنم و افتخار می کنم که سرمربی چنین باشگاه بزرگی هستم که چنین هوادارانی دارد. تا به حال هم هواداران ما را حمایت کردند و یکی از دلایل موفقیت های پرسپولیس هستند.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره قهرمانی لسترسیتی در لیگ برتر انگلیس گفت: مطمئن باشید که ما هم مثل لسترسیتی قهرمان لیگ ایران خواهیم شد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------