حتما به سمت قلعه‌نویی برو



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رحمتی

استقلال و تراکتورسازی، یکشنبه‌ای که از راه خواهد رسید، در ورزشگاه آزادی رخ در رخ هم قرار می‌گیرند.

 این بازی بدون شک با حاشیه‌هایی همراه خواهد بود و نتیجه‌اش هر چه باشد تبعاتی هم خواهد داشت. در آستانه این بازی حرف و حدیث‌های بسیاری درباره چگونگی برخورد مهدی رحمتی با امیر قلعه‌نویی به گوش می‌رسید که چندان جالب توجه نیست.

 

گفته می‌شود که مهدی رحمتی نمی‌خواهد سمت قلعه‌نویی برود. این شایعات معمولا پیش از بازی‌های بزرگ به گوش می‌رسد که البته با واکنش‌هایی هم از سوی پیشکسوت‌های باشگاه استقلال مواجه شده است. در همین روزهایی که شنیده‌ها حاکی از برخورد سرد رحمتی با قلعه‌نویی در بازی یکشنبه دارد، برخی پیشکسوت‌های باشگاه استقلال که در کادر فنی هم حضور دارند به مهدی رحمتی گفته‌اند که در بازی یکشنبه هفته آینده حتما سمت قلعه‌نویی برود.

 

یکی از افرادی که حامی برخورد گرم مهدی رحمتی با امیر قلعه‌نویی است و به این دروازه‌بان هم گفته حتما برخورد درستی با امیر داشته باشد، منصور پورحیدری است. پورحیدری که همواره دوست دارد تنش را از استقلال بگیرد از رحمتی خواسته لااقل برای این بازی بزرگ کاری نکند که حاشیه‌ای گریبان استقلال را بگیرد و فضا کاملا آرام باشد تا کار راحت‌تر پیش برود. پیشکسوت‌هایی همچون علی جباری و سیروس دین‌محمدی هم از رحمتی خواسته‌اند کدورت را با امیر قلعه‌نویی کنار بگذارد. حال باید دید که آقا مهدی که در این فصل نمایش خوبی داشته و جزو تاثیرگذارترین بازیکنان محسوب می‌شود، در بازی بزرگ یکشنبه سمت قلعه‌نویی می‌رود یا خیر. بدون شک اگر رحمتی چنین کاری انجام دهد، فصل خوبش را کامل می‌کند و مورد تحسین کارشناسان هم قرار می‌گیرد.

 

اخبار ورزشی - ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------