سه شکست در سه نیمه نهایی؛ پایان عصر گواردیولا؟



"اخبارجدید,خبرهای

 منچسترسیتی فصل آینده پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی خود روی نیمکت خواهد نشاند تا با این تیم موفقیت های بزرگی کسب کند ولی آنها امسال با مانوئل پیگرینی به جایگاهی رسیدند که پپ با بایرن رسید و حتی امشب می‌توانند جلوتر هم بروند.

به گزارش ورزش سه،‌ چیزی که در طی سه سال اخیر شاهد آن بودیم این است که فوتبال گواردیولا دیگر در مقاطع حساس و بازی‌های مهم،‌ فوتبال برنده نیست.


افتخار حذف بایرن به دیگو سیمئونه و تیم شجاع او رسید. آنها تیمی هستند که برنده سه گانه را شکست داده و حذف کردند و پس از آن نوبت به بایرن رسید ولی چگونه؟ با دفاع سرسختانه و آمادگی برای گلزنی. این فلسفه ی آنهاست.


تیم گواردیولا هر سه سال در نیمه نهایی ها به یک شکل شکست خورد. گلی در سانتیاگو برنابئو به ثمر نرساند،‌گلی در نوکمپ به ثمر نرساند و گلی در ویسنته کالدرون به ثمر نرساند. هر سه بازی در آلیانز آره نا نیز با گل‌هایی که به سادگی توسط تیم‌های اسپانیایی به ثمر می‌رسید همراه بود. هر سال همین داستان تکرار شد. رقابت‌های حذفی به شدت حساسند و جای هیچ اشتباهی وجود ندارد. حذف در سه نیمه نهایی پیاپی به نظر اتفاقی نیست که یک بار رخ داده باشد بلکه بیشتر به یک روند تکراری تبدیل شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------