عبدالهی:فحاشی به قلعه نویی کار تماشاگر نماها بود / مظلومی ادامه می دهد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,عبدالهی

دستیار ویژه مدیرعامل استقلال گفت: از آن 80 هزار نفر فقط 4،5 هزار نفر بودند که آن رفتارها را انجام دادند.

نصرالله عبدالهی در گفت و گو با کاپ در رابطه با شکست دیروز استقلال اظهار داشت:به نظرم روز گذشته بازی خوبی را تماشا کردیم و 5 گل داشت و مردم هم صحنه های فوتبالی زیبایی را تماشا کردند اما روی چند اشتباه فردی شکست خوردیم. بازیکنان جوان ما دیروز خیلی زحمت کشیدند و باید از آنها تشکر کرد اما خب اشتباهات فردی روی گل های خورده سبب شد تا ببازیم.

وی درباره انتقادات به مهدی رحمتی به دلیل درگیری با امیر قلعه نویی گفت: یک لحظه اشتباهی شد اما در ادامه بازی جریان داشت و دیگر شاهد درگیری نبودیم. البته من نمی گویم کار رحمتی درست بود اما این را نیز قبول ندارم که باخت استقلال فقط بخاطر آن مسایل بود.

عبدالهی درباره فحاشی به امیر قلعه نویی نیز بیان داشت: این کارها درست نیست. امیر قلعه نویی برای استقلال زحمات زیادی کشیده است. او یک مربی حرفه ای است و باید برای تیمی که هدایت آن را بر عهده دارد تلاش کند. البته من معتقدم استقلالی های واقعی به امیر فحش ندادند و از آن 80 هزار نفر فقط 4،5 هزار نفر بودند که آن رفتارها را انجام دادند.

پیشکسوت استقلال در پایان درباره تصمیم مدیران این باشگاه درباره مظلومی گفت: بنده با آقای افشارزاده تلفنی صحبت کردم و البته درباره کادر فنی حرفی زده نشد اما تا جایی که من می دانم برنامه ای برای تغییر کادر فنی نداریم و آقای مظلومی به کارش ادامه می دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------