آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

کارنامه خاکستری آقای سرمربی!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

بعد از شکست استقلال برابر تراکتورسازی و البته از دست رفتن قهرمانی در لیگ برتر حالا هم از داخل باشگاه و هم از بیرون باشگاه صحبت از برکنار پرویز مظلومی مطرح شده است، صحبت هایی که شاید بیشتر به دلیل مشکلات شخصی باشد تا صحبت هایی کارشناسی شده.

به گزارش ورزش سه، در این که انتخاب مظلومی در همان اول فصل یک تصمیم بسیار عجیب بود هیچ شکی نیست، در این که استقلال زیبا بازی نمی کند و البته برای رسیدن به پیروزی نقشه خاصی را دنبال نمی کند هم شکی نیست، اما سوال اصلی اینجا است که مگر خود اعضای هیئت مدیره استقلال او را به عنوان سرمربی تیم شان انتخاب نکردند؟ آنها در اول فصل قصد فتح کدام قله را داشتند که فکر می کردند با مظلومی به آن می رسند؟

 

چرا در شرایط فعلی اعضای هیئت مدیره پاسخ نمی دهند که طبق چه مکانیزمی مظلومی را انتخاب کردند؟ واقعا مدیران استقلال با آوردن مظلومی فکر می کردند قرار است با پرسپولیس برانکو رقابت کنند؟ این ها سوال هایی است که بهتر است اعضای هیئت مدیره استقلال به آن پاسخ بدهند ولی آنها ترجیح می دهند با مطرح کردن بحث برکناری مظلومی از زیر بار مسوولیت فرار کنند. مگر آنها خودشان اول فصل مظلومی را به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نکردند که حالا می گویند مظلومی باید برکنار شود، از همان اول هم مشخص بود استقلال شخصیت قهرمانی ندارد و یا این تیم برای قهرمانی باید بسته شده است و سرمربی استقلال باید پاسخگوی آن باشد.


البته نگاهی به کارنامه مظلومی دراین فصل نشان می دهد که عملکرد او در استقلال چندان هم فاجعه نیست. هرچند استقلال در این فصل در بسیاری از بازی ها با کمترین موقعیت ممکن موفق به کسب پیروزی شده است، زیبا بازی نکرده و البته تاکتیکی هم برای رسیدن به گل نداشته است اما مظلومی چند کار مهم برای استقلال کرده است. او با بازی دادن به بازیکنان جوانی مثل محسن کریمی، بهنام برزای، میلاد شعبانلو، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، روزبه چشمی و حتی علیرضا رمضانی موفق شده نسل خوبی برای تیمش بسازد.

همچنین مظلومی بعد از 2 سال دوری این تیم از لیگ قهرمانان آسیا به احتمال فراوان کسب سهمیه آسیایی برای تیمش را قطعی کرده است و البته تا آخرین لحظه درلیگ و جام حذفی مدعی کسب عنوان قهرمانی بوده است و تنها با پیروزی برابر ذوب آهن در فینال جام حذفی می تواند بعد از 2 سال یک جام برای استقلال بیاورد.

این را هم فراموش نکنید که پرسپولیس بهترین فصل خود را در 10 سال گذشته سپری می کند و فاصله این تیم با استقلال پر از مشکل مظلومی، در فاصله یک هفته مانده تا پایان بازی ها تنها 3 امتیاز است. مظلومی در این فصل بارها از سوی اعضای هیئت مدیره استقلال با انتقاد روبرو شده است و این در حالی است که حداقل آمار نشان می دهد که در این فصل چندان ناموق نبوده است.

اعضای هیئت مدیره استقلال که امروز در مورد برکنار مظلومی حرف می زنند باید به این سوال پاسخ بدهند که اولا چرا مظلومی را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کردند و حالا طبق چه مکانیزمی می خواهند او را در آستانه هفته آخر لیگ برتر و البته فینال جام حذفی از کار برکنار کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------