مرفاوی:ازسرمربیگری دراستقلال بی خبرم / نام همین قلعه نویی رافریادمی زدید



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مرفاوی

سرمربی سابق استقلال گفت: امیر قلعه نویی برای استقلال زحمت کشیده و همین سکوها روزی نام او را فریاد می زدند.

صمد مرفاوی درگفت و گو با کاپ، در خصوص اینکه گفته می شود وی یکی از گزینه های جانشینی مظلومی در استقلال است اظهار داشت: تاکنون که با شما صحبت می کنم هیچ کس از باشگاه استقلال با من صحبت نکرده است. اصلا از این مسائل خبر ندارم و نمی دانم که از کجا مطرح شده است.

وی درباره اینکه در این شرایط تغییر کادرفنی به صلاح استقلال است، اذعان داشت: من دوست ندارم در این شرایط خودم را وارد این مسائل کنم. کسی با من صحبتی نکرده و هر زمان که صحبت شد، بیشتر می توانم در این باره حرف بزنم.

وی درباره شکست استقلال مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: استقلال روز گذشته نتیجه را واگذار کرد اما هنوز یک بازی تا پایان فصل مانده و باید همچنان امیدوار بود. ممکن است در هفته آخر نتایج به نفع استقلال رقم بخورد. البته شانس قهرمانی این تیم کم شده اما احتمالا می توانند سهمیه را هم کسب کنند.

سرمربی سابق استقلال درخصوص اتفاقاتی که بین رحمتی و قلعه نویی به وجود آمد، تصریح کرد: اتفاقاتی که بین استقلالی ها می افتد جالب نیست. ما در بین خودمان نباید بگذاریم چنین اتفاقاتی بیفتد. من وقتی آن صحنه ها را دیدم، بابتش خیلی ناراحت شدم. هم امیر قلعه نویی برای استقلال زحمت کشیده و همین سکوها روزی نام او را فریاد می زدند. هم مهدی رحمتی باعث افتخار شده است. امیدوارم روزی این کدورت ها از بین برود تا سوژه دست دیگران نیفتد.

وی در خصوص آمدن فرهاد مجیدی به ورزشگاه بیان داشت: آمدن یا نیامدن مجیدی به ورزشگاه مهم نیست. مگر از اول فصل فرهاد مجیدی در همه بازی ها حضور داشته و استقلال با حضور او صدرنشین شده است؟ حضور یک بازیکن روی سکوها آن قدر تاثیر چندانی ندارد. نباید خیلی به این مسائل بپردازیم.

مرفاوی در پایان در خصوص اینکه آیا استقلال با این شرایط قهرمان جام حذفی می شود گفت: امیدوارم استقلال قهرمان شود اما شرایط سخت است چون ذوب آهن هم به دنبال کسب سهمیه است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------