برانکو: قول و قرار شام قهرمانی را گذاشتیم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: اولویت همیشه با قهرمانی و شادی است، 120هزار تماشاگر خواهند آمد چه استرسی برای ما وجود دارد؟

به گزارش کاپ، برانکو ایوانکوویچ درباره حضور خانواده خود در ایران اظهار داشت: همسر من برای جشن قهرمانی پرسپولیس به ایران آمده است.ما می خواهیم خانوادگی جشن قهرمانی بگیریم و برای آن زمان،لحظه شماری می کنیم.

وی درباره شرایط فعلی پرسپولیس گفت: روحیه تیم بالاست. در بین بازیکنان کفشگری مصدوم است اما خوشبختانه بنگر تا بازی جمعه آماده خواهد شد. خالقی فر و کمندانی هم برای مسابقه به آمادگی نخواهند رسید. بابک حاتمی هم مصدومیت زانو دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره جلسه امروز خود با علی اکبر طاهری اذعان داشت: صحبت های مان درباره مسابقه بزرگ با راه آهن بود و همچنین ضیافت شام که بعد از جشن قهرمانی برگزار خواهد شد.قول و قرارها را گذاشتیم.

برانکو در ارتباط با بازی استقلال خوزستان و ذوب آهن و صحبت های گل محمدی که گفته فوتبال شرافتمندانه ارایه می دهند، تصریح کرد: من شک ندارم که ذوب آهن روز جمعه در اهواز شرافتمندانه بازی خواهد کرد. کدام مربی حاضر می شود که شرافتمندانه بازی نکند؟ تیم های گسترش مقابل ما و پدیده در برابر استقلال خوزستان و همچنین تراکتورسازی مقابل استقلال هم شرافتمندانه بازی کردند. صددرصد همه تلاش می کنند که نتیجه بگیرند. حالا نتیجه چه خواهد بود کسی نمی داند.

وی درباره درخواست هواداران مبنی بر برد پرگل پرسپولیس به کاپ گفت: قبل از هرچیز باید بازی را ببریم. راه آهن هم که گربه سیاه پرسپولیس بوده است یک بار پرسپولیس قهرمانی را به خاطر بازی با راه آهن از دست داد ضمن اینکه راه آهن هنوز شانس ماندن در لیگ را دارد. هفته پیش هم این تیم موفق شد قهرمان فصل گذشته را شکست دهد.پس حریف بزرگی برای ماست و باید مراقب باشیم غافلگیر نشویم.

برانکو درباره صحبت های توپالیدیس که معتقد است شرایط پرسپولیس سبب می شود که این تیم با استرس بیشتری به مصاف راه آهن برود، خاطرنشان کرد: استرس را راه آهن خواهد داشت که برای بقا می جنگد. اولویت همیشه با قهرمانی و شادی است، 120هزار تماشاگر خواهند آمد چه استرسی برای ما وجود دارد؟ بچه های ما باید مقابل هواداران پرواز کنند. وقتی تیم ما از این همه حوادث در اهواز و تبریز به سلامت عبور کرده هواداران باید در کنار ما باشند. هواداران ما در اهواز سنگ خوردند. به خاطر همین اتفاقات من از همه آنها تشکر می کنم و دعوتشان می کنم که جمعه به استادیوم بیایند. امیدوارم قهرمانی را همه با هم جشن بگیریم.

وی درباره روحیه بالای رامین رضاییان، طارمی و علیپور و تمرین آنها در ضربات ایستگاهی گفت: اینها در همه تمرینات خوب هستند.امیدوارم در روز بازی هم چنین اتفاقی بیفتد.

برانکو درباره حضور علی کریمی در تمرین پرسپولیس بیان داشت: علی کریمی یکی از بزرگ ترین بازیکنانی است که ایران به فوتبال داده است. متاسفانه من نسل قدیم و بازیکنانی چون علی پروین را ندیده ام تا بتوانم درباره نوع بازی آنها صحبت کنم اما هنوز که هنوز است مردم خاطرات علی پروین را می گویند و به خوبی از وی یاد می کنند اما آنچه که خودم دیدم این است که علی کریمی بااستعدادترین فوتبالیست بوده و عضوی از پرسپولیس محسوب می شود. همیشه هم به او خوشامد می گوییم و تشکر می کنم از وی بابت همه چیزهایی که به فوتبال ایران داده است. امروز هم مجتبی محرمی آمده بود. هر بار یکی از بزرگان پرسپولیس به تمرین این تیم می آید و این برای روحیه دادن به تیم است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------