آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

چرا کی‌روش ناگهان علیه علی کفاشیان شد / حالا پول دست تاج است!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کی روش

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران که در پنج سال حضورش مورد حمایت کفاشیان قرار داشت و حتی رئیس فدراسیون به خاطر وی با وزارت ورزش در افتاد، پس از نخستین نشست با تاج علیه کفاشیان شد!

به گزارش مهر، کارلوس کی روش که روز دوشنبه به ایران بازگشت عصر همان روز در نشستی با مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال شرکت کرد و به دنبال این نشست علیه علی کفاشیان رئیس پیشین فدراسیون موضع گرفت.

کارلوس کی روش در بخشی از اظهاراتش گفت: «اتفاقاتی که در گذشته رخ داد تحت رهبری رییس سابق فدراسیون فوتبال و اعضای پیشین هیات رییسه به صورت شفاف معلوم كرد که فدراسیون نیازی به خدمات بنده ندارد. همینطور این اتفاقات که توسط رییس سابق فدراسیون و اعضای پیشین هیات رییسه صورت پذيرفت، نشان دهنده رفتارهای کاملا غیرمحترمانه‌ای است که دیگر برایم قابل قبول نخواهد بود.

وی در ادامه صحبت هایش با تمجید از رئییس جدید فدراسیون پرداخت و گفت: می‌خواهم از آقای تاج بابت صبر محبت‌آمیزشان و همینطور توجه ویژه‌ای که نسبت به تیم ملی و بنده از خود نشان دادند قدردانی کنم. آشکارا این شرایط به وجود آمده شرایطی بسیار غیرمنصفانه و ناصحیح برای ایشان است و بنده می‌خواهم از ایشان بابت این عذرخواهی کنم.»

کی روش در شرایطی خیلی زود به سمت مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون چرخید که علی کفاشیان در طول پنج سال حضور وی در ایران حامی اصلی اش بود و حتی به خاطر نگه داشتن کی‌روش با وزارت ورزش و جوانان هم درافتاد.

درگیری کفاشیان با وزیر ورزش که بخش عمده ای از آن به خاطر حفظ کی روش بود در نهایت منجر به حذف علی کفاشیان از فدراسیون فوتبال شد. با این حال مشخص نیست چرا کی روش این همه زود به سمت تاج چرخید و علیه کفاشیان موضع گرفت.

البته شاید بخشی از این چرخش طبیعی باشد چرا که سرمربی تیم ملی از این پس باید با شخص اول فوتبال ایران یعنی مهدی تاج همراه باشد و مبلغ قراردادش را هم باید با تایید و نظر وی بگیرد.

با این حال آنچه این روزها بیشتر از همه اهمیت دارد فراهم کردن شرایط برای تیم ملی فوتبال ایران است که باید خود را برای صعود به جام جهانی آماده کند. اما در رفتار و اخلاق ورزشی چنین برخوردهایی که به نوعی قدرناشناسی محسوب می شود، منطقی و حرفه ای نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------