آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

فصل آینده دو تیم از لیگ‌برتر سقوط می‌کنند!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,لیگ برتر

در تصمیمی که قبلا گرفته شده در فصل 96-95 تنها دو تیم از لیگ برتر به دسته اول سقوط می کنند و دو تیم هم از دسته اول به لیگ برتر راه می یابند.

به گزارش ورزش سه، البته فصل آتی تعداد تیم های دسته اولی از 20 تیم به 18 تیم کاهش می یابد.

این در حالی که پیشتر امیر عابدینی، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر گفته بود که سهمیه صعود به لیگ برتر و سقوط به لیگ یک سه تیم باقی می ماند.

سعید فتاحی، مسئول برگزاری بازی های لیگ برتر در این باره گفت: قبلا تصمیم گرفته شد با 18 تیمی شدن لیگ یک دو تیم از دسته اول به لیگ برتر صعود کنند و دو تیم هم از لیگ برتر به دسته اول سقوط کنند. تغییر در اجرای این آئین نامه نیاز به مصوبه جدید دارد و حتما اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر پیش از آغاز فصل جدید در این باره تصمیم گیری خواهند کرد.

به نظر می رسد در نظر گرفته دو سهمیه صعود برای لیگ یک که فصل آینده 18 تیم در آن حضور خواهند داشت کمی بی انصافی است چون دست کم بیش از ده تیم برای صعود به لیگ برتر برنامه ریزی می کنند. در لیگ های اروپایی هم از بین 18 تیم دسته اولی سه تیم به لیگ برتر صعود می کنند.

البته سازمان لیگ برتر یک تصمیم جدید گرفته است. اینکه بازی های پلی آف را از لیگ ها حذف کند که این یک تصمیم خوب است. جدال تیم دسته اولی با تیم لیگ برتری به خصوص که تیم های لیگ برتری مجاز به استفاده از بازیکن خارجی هستند اما دسته اولی ها نه یک جدال نابرابر است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------