کی‌روش: جلسه من و تاج به فردا موکول شد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کی روش

سرمربی پرتغالی تیم ملی در حساس ترین جلسه برای آینده تیم ملی و فوتبال ایران، امروز در کنار مهدی تاج قرار گرفت و همه منتظر هستند که از خروجی پایانی این جلسه مطلع شوند.

به گزارش ورزش سه، کارلوس کی روش که با توجه به عدم برآورده شدن خواسته هایش و نیز مشکلاتی که در ادامه در رابطه با او و فدراسیون و وزارت ورزش به وجود آمده، تهدید به استعفا کرده بود، امروز روبروی مهدی تاج قرار گرفت تا صحبت های پایانی را در این ارتباط انجام دهد. او در پایان این نشست تعیین کننده و در حال خروج از ساختمان فدراسیون درباره محتوا و نتیجه این جلسه صحبت هایی را انجام داد.

فرصت داشتیم برنامه های تیم ملی را مررور کنیم
همانطور که مطلع هستید تاج درخواست تحلیل عمیق در مورد وضعیت تیم ملی را از من داشتند. این فرصت را داشتیم که یک سری از نکاتی که برای پیشرفت مهم است را با هم مرور کنیم. این تحلیل های گسترده و عمیق با جزئیات زمانبر است و ما وقت زیادی را صرف کردیم تا این تحلیل را خدمت آقای تاج ارائه کنیم. نشست بسیار خوب و مفیدی را پشت سر گذاشتیم و یک سری مسایل غیرشفاف و شفاف را توانستیم بشکانیم و از سر راه برداریم.

ادامه جلسه به فردا موکول شد
می خواهم بگویم قدر دان توجه ویژه تاج به مسایل تیم ملی هستم. تا حدی که بعد از گذشت چند ساعت از انتخابش به عنوان رئیس فدارسیون توانست چند مشکل را خیلی سریع از سر راه تیم ملی بردارند مشکلاتی که ماه ها بود سر راه تیم ملی قرار داشت. ایشان سرشان شلوغ است و قرار است ادامه این جلسه به فردا موکول شود. من هم این فرصت را خواهم داشت که اطلاعات جدیدتری را که او درخواست کرده بود را به رئیس فدراسیون ارایه کنم و امیدوارم که فردا بتوانیم صحبت‌هایمان را نهایی کنیم. خیلی شفاف فردا صحبت ها را خدمت شما عرض می کنم.

باید خواسته هواداران تیم ملی را برآورده کنیم
فکر می‌کنم سوال منصفانه‌ای پرسیدید اعتقاد دارم که در حال حاضر که تاج فقط ۳-۴ روز است رئیس شده نباید این سوال را مطرح کنیم. مسایلی که باید شما درک کنید این است که مسایل جدی در راه آماده سازی تیم ملی قرار دارد که بر روی تیم ملی تاثیرگذار خواهد بود. اگر اجازه بدهید یک تصویر شفاف به شما ارایه کنم از مسایلی که با تاج در موردش صحبت می‌کنیم. سوالی که مطرح است این نیست که به اندازه کی روش به او نگاه کنیم. اگر سوال اصلی در مورد شخص بنده بود نیازی به کت و شلوار مجلل و شیک نیست.

 

من خاکی هستم و با یک تی شرت هم راحتم و می‌توانم زندگی ام را بگذرانم. مسایلی که مطرح است به طور جدی باید در موردش صحبت کنیم تا همین چند وقت اخیر فرصتی برای مطرح شدن این مسایل به طور جدی نبوده است. مثال می زنم به دنبال کتی هستیم که به اندازه و قواره تیم ملی ایران باشد و توسعه فوتبال ایران را تامین کند و خواسته‌های هواداران تیم ملی را هم براورده کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------