منصوريان: آرامش مظلومي را به هم نزنيد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

عليرضا منصوريان در استقلال.اين يك گمانه‌زني جدي در مورد نيمكت آبي‌پوشان تهراني است كه بعد از كم شدن شانس قهرماني‌شان، حالا غرق در حاشيه و بحران هستند.

به گزارش ورزش سه، منصوريان آنقدر خوب نتيجه گرفته كه يك گزينه جدي براي استقلال باشد.همين موضوع بهانه اي شد كه با سرمربي موفق نفت صحبت كنيم و او به سوالات همشهري ورزشي پاسخ داد.

امیدمان به برد استقلال بود
از منصوریان در ابتدا در مورد شانس نفت تهران برای کسب سهمیه آسیا سوال کردیم که او این جملات را به زبان آورد: تمام امید ما این بود که استقلال تراکتورسازی را شکست بدهد ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد، حتی مساوی هم برای ما خوب بود. با این وجود استقلال تمام تلاش خود را کرد ولی شکست داد. حالا ما با سایپا بازی داریم و تراکتورسازی با استقلال اهواز. می دانم که استقلال اهواز چقدر از لحاظ مالی آسیب خورده است ولی آنها دلاورانه بازی می کنند. توکل ما به خداست و تقدیر را با میزان تلاش ما رقم می زد.

 

نفت دو خريدار دارد
منصوریان به مشکلات مالی نفت تهران اشاره می کند: تمام تلاش خود را در این فصل انجام دادیم تا آبروداری کنیم. ما در این سختی ها با تمام وجود جنگیدیم و حالا می خواهیم بازی با سایپا را هم که یک تیم دگرگون شده است، با برد پشت سر بگذاریم. در حال حاضر نفت تهران دو خریدار دارد که البته من نمی دانم چه کسانی هستند. این خریدارها برای خرید امتیاز نفت تهران اعلام آمادگی کردند. برای من مهم نیست که تیم در تهران بماند یا به شهرستان برود، فقط برای من زندگی بازیکنان مهم است و امیدوارم آنها به حق و حقوق برسند.

قنبرزاده قول داد
منصوریان با اشاره به اتفاقاتی که قبل از بازی با فولادخوزستان در اردوی نفت رخ داد می گوید: آقای قنبرزاده برای بازیکنان صحبت کرد. او گفت به آنها نامه می دهد تا تمام حق و حقوقشان را از شرکت ملی نفت یا کسانی که امتیاز باشگاه را می خرند دریافت کنند. ما بازیکنان را 6 نفر 6 نفر به باشگاه می فرستیم تا حساب و کتاب کنند و در مورد طلب هایشان برگه رسمی بگیرند. البته یکی از شرط های واگذاری این است که خریدار باشگاه نفت حق و حقوق بازیکنان و کادرفنی را بدهد. بچه های تیم می توانند این نامه را مثل یک سند زیرسرشان بگذارند.

ایرانیان و شیربانی تنهایم نگذاشتند
منصوریان از مدیرفنی تیم و همچنین سرپرست نفت تشکر می کند، او می گوید: در تمام این مدت آقایان شیربانی و ایرانیان من را تنها نگذاشتند و باید به آنها خسته نباشد بگویم. ما با تمام بی پولی هایی که داشتیم از منابع مالی این دو عزیز هم استفاده کردیم. آنها دو یادگاری با ارزش از نفت تهران برای من هستند. من باید از مدیرعامل نفت تهران هم تشکر کنم و آقای قنبرزاده را در این فوتبال خطرناک انسان سالمی دیدم.

با کی روش تماس گرفتم
علیرضا منصوریان از ایجاد جوانگرایی در تهران صحبت می کند: امسال 12 بازیکن جوان به تیم اضافه کردم که این مایه افتخار است. من حتی با کی روش تماس گرفتم و گفتم که برای سال 2018 دوازده جوان برایت کنار گذاشتم. واقعا برای من آینده این بازیکنان و تمامی بچه هایی که در نفت تهران هستند مهم هست.

5 پيشنهاد خوب
منصوريان آنقدر در نفت خوب كار كرده كه همين حالا چند تيم ليگ برتري دنبالش باشند.او در اين خصوص مي گويد:من اهل كلاس گذاشتن يا تبليغات نيستم و هميشه واقعيت را مي‌گويم.من 5 پيشنهاد خوب از تيم‌هاي ليگ برتري دارم كه البته اسمي از تيم ها نمي‌برم.يادم مي‌آيد در خرداد 1393 كه سرمربي نفت شدم خيلي از دوستانم گفتند كه نمي‌توانم نتيجه بگيرم و حتي گفتند اشتباه كردم ولي خيلي انتخاب خوبي بود.من در اين فصل با چالش ها و مشكلاتي روبرو شدم كه ممكن بود در 10 سال آينده با آنها روبرو شوم.خدا را شكر مي‌كنم كه اندازه چند سال تجربه به دست آوردم.فعلا هم تصميمي براي فصل بعد نگرفتم.

در مورد استقلال حرف نمي‌زنم
اين روزها خيلي‌ها دوست دارند بدانند آيا منصوريان سرانجام فصل بعد سرمربي استقلال خواهد شد يا خير.وقتي در اين مورد از او سوال مي كنيم مي گويد: هميشه گمانه‌زني و شايعات در رسانه‌ها و بين فوتبالي‌ها ايجاد مي‌شود كه اين موضوع در مورد استقلال هم وجود دارد.در حال حاضر پرويز مظلومي سرمربي استقلال است و خواهش مي‌كنم آرامش اين مربي و استقلال را به هم نزنيد.من خودم يك مربي هستم و هميشه دوست دارم قواعد حرفه‌اي رعايت شود.از پيشكسوتان استقلال هم مي‌خواهم تيم را حمايت كنند.الان استقلال وضعيت حساسي دارد و همه بايد از اين تيم حمايت كنم.من در مورد استقلال حرفي ندارم و الان هم سرمربي نفت هستم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------