یک جدایی دیگر در استقلال بعد از پایان فصل



اخبارورزی,خبرهای ورزشی,افشارزاده

بهرام افشارزاده در پایان فصل از استقلال جدا می شود .

به گزارش ایران ورزشی، هر بار که ثبت نامی انجام می‌شود تا به تبع آن انتخابات فدراسیونی شکل بگیرد، اسامی کسانی که ثبت نام کرده‌اند اعلام می‌شود تا همه در جریان نام افرادی که خواهان رقابت برای ریاست هستند قرار بگیرند و بعد مراجع نظارتی، در مورد تایید صلاحیت ‌شان تصمیم‌گیری کنند اما این بار در ارتباط با ثبت نام از کاندیداهای ژیمناستیک، اتفاق‌هایی افتاده که شک و شبهه‌هایی را به وجود آورده و این زمزمه را سر زبان‌ها انداخته که 16 نفر ثبت نام کرده‌اند و نفر هفدهم که بهرام افشارزاده است، خارج از روال اداری و قانونی، قصد ورود به انتخابات را دارد.

البته این یکی از شائبه هاست که از سوی بعضی از کاندیداها مطرح شده و مساله‌ای که به این موضوع دامن زده، این است که نام نفر هفدهم اعلام نشده است.

البته این موضوع با بیرون آمدن نام 16 نفر - که البته از سوی دبیر فدراسیون مورد تایید نیست – و پنهان ماندن نام یک نفر، پررنگ‌تر شده اما چیزی که قطعی است، اینکه سرپرست باشگاه استقلال برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرده و به گفته نصرا... سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، این ثبت نام در موعد مقرر انجام شده است. اگر هم رسانه‌ای نشده، به این خاطر بوده که نخواسته‌اند به خاطر شرایط استقلال، این خبر پیش از پایان لیگ اعلام شود.

با تایید سجادی مبنی بر ثبت نام افشارزاده، چند موضوع جدید پیش روی مدیریت کلان ورزش یعنی وزارت ورزش قرار می‌گیرد که یکی از آنها تغییرات اساسی در راس باشگاه استقلال است چراکه همین ثبت نام را می‌توان به منزله جدایی پیرمرد 74 ساله از جمع آبی‌پوشان دانست. مساله دیگر هم به موضوع بازنشستگی افشارزاده مربوط می‌شود که به گفته مسوولان وزارت مشکلی نیست و او مساله بازنشستگی‌‌اش را حل کرده اما شاید هنوز زود باشد که با اطمینان در این رابطه صحبت کنیم چون معمولا در روزهای آخر اتفاق‌های دیگری می‌افتد.

به هر حال اگر همه چیز آنطور که پیش‌بینی شده، پیش برود و افشارزاده در روز مجمع به‌عنوان یکی از کاندیداها حاضر باشد، فاصله‌اش تا صندلی ریاست بسیار کم است و با وجود سن بالا، با توجه به محبوبیتی که بین اهالی ژیمناستیک دارد، از شانس بیشتری نسبت به بقیه کاندیداها برای ریاست این فدراسیون برخوردار است. البته باید تقریبا یک ماهی صبر کرد و دید روند این انتخابات چطور پیش می‌رود. دوره چهار ساله ریاست درویش‌زاده در فدراسیون ژیمناستیک، 26 خرداد به پایان می‌رسد و به گفته سنگینی، دبیر این فدراسیون، قرار است انتخابات فدراسیون هم در همین روز برگزار شود که با این حساب می‌توان گفت افشارزاده تا دوره تازه‌ای از مدیریت، تقریبا یک ماه فاصله دارد.

 مدیریتی که البته به او کمک می‌کند تا بار دیگر عضو مجمع کمیته ملی المپیک شود و فرصت حضور در انتخابات دو سال بعد این کمیته را پیدا کند؛ چیزی که به نظر می‌رسد هدف اصلی این مدیر با تجربه ورزش است؛ برگشت به اتاق دبیر کلی کمیته ملی المپیک در خیابان سئول و چه راهی کوتاه‌تر از عبور از فدراسیون ژیمناستیک.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------