کمیته انضباطی استقلال را به کما می برد/ انشای حکم محرومیت 3 جلسه ای رحمتی!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

کمیته انضباطی به دنبال محکومیت 3 جلسه ای مهدی رحمتی است.

اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جلسات شان با دیدن گزارش داور بازی و ناظران مسابقه استقلال و تراکتورسازی، مهدی رحمتی را برای رفتارش در بازی با تراکتورسازی در ارتباط با امیر قلعه نویی مقصر شناخته اند. اگرچه رحمتی برای دفاع از خود لایحه ای نداده و قطعا حرف هایی دارد اما گمانه زنی ها حکایت از محرومیت 3 جلسه ای این بازیکن دارد. در این صورت، رحمتی را از فینال جام حذفی محروم خواهد شد; خبری که بی شک بدترین خبر دنیا برای استقلالی هاست.

 

گفته می شود حتی قرار بود رای پیش از بازی صبا اعلام شود اما گویا به دلیل سفر اسدی دبیر کل فدراسیون اعلام آن به تعویق افتاده است. سنیده ها حکایت از آن دارد که آبی ها پیش از اعلام رسمی رای، اقداماتی را برای کاهش این محرومیت انجام داده اند. استقلالی ها تمام تلاش شان را برای تعلیق این حکم تا پایان جام حذفی می کنند و شانس هم دارند که رئیس فدراسیون فوتبال تاج است و فقط کافی است به او گلایه کنند که این محرومیت رحمتی برای استقلالی ها شائبه ایجاد می کند که چرا این همه اصرار برای محرومیت رحمتی قبل از فینال جام حذفی است که رقیب شان شده ذوب آهن اصفهان.

 

شائبه ای که البته به دلیل شکایت خصوصی باشگاه تراکتورسازی در حمایت از سرمربی تیم شان و وضوح تصاویر بازی استقلال و تراکتورسازی خیلی دور از ذهن است اما آبی ها می دانند حضورکاپیتان شان در فینال چقدر کلیدی است.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------