آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

افشارزاده در بزنگاه تاریخی / استقلال قهرمان یا استقلال ناکام؟



اخبارورزش,خبرهای ورزشی,افشارزاده

بهرام افشارزاده باید به همراه هیات مدیره استقلال از همین امروز به فکر کلیدی ترین تصمیم دوره فعالیت شان باشند.

استقلال در نهایت در لیگ سوم شد تا با دو باخت در دربی و قرار گرفتن پایین تر از حریف سنتی در جدول لیگ برتر و نرسیدن به سهمیه مستقیم، شرایطی دشوار داشته باشد. افشارزاده که در پایان بازی تیمش در قم از قول نقل شد برای سال بعد ، 11 مرد به استقلال می آورد ، خیلی سریع این نقل قول را تکذیب کرد و گفت چنین چیزی به زبان نیاورده.

 

او در هفته های اخیر به خاطر نتایج تیم مظلومی عارهای زیادی نید و درحالی این حال و روز بود که خودش در انتخاب مظلومی به عنوان سرمربی ، کمترین نقش را داشت . مشاوران جوان اطراف تیم که با ارکان بالادستی متولی استقلال ارتباط پیامکی دارند ، بعد از مخالفت باشگاه نفت با حضور منصوریان در استقلال ، مظلومی را تنها گزینه پیش روی استقلال دانستند و حمایت ضمنی رحمتی و فرهاد مجیدی هم حق انتخاب دیگری به استقلالی ها نداد.

حالا اما باز پروژه مظلومی شکست خورده است . آنها چاره ای ندارند غیر از انتخاب. مظلومی روی کاغذ ، یک سال دیگر هم با آبی ها قرارداد دارد اما اعضای هیات مدیره اصلا راضی به ادامه کار نیستند. اگرچه گروهی اعتقاد دارند او باید تا پایان جام حذفی ادامه بدهد و مربی جدید نمی تواند در این مدت کوتاه موثر باشد. با این وجود گروهی هم اعتقاد دارند حالا که جمعیت منتظر تغییر هستند ، حالا بهترین وقت رفتن مظلومی است. آبی ها دو انتخاب دست به نقد هم دارند.

 

اسکوچیچ و منصوریان. دو نفری که خیلی سریع می توانند بیایند و تیم استقلال را هم خوب می شناسند. هواداران هم به آنها اعتماد دارند. استقلال اما یک چیزی را باید زود برایش تصمیم بگیرد. اگر می خواهد مظلومی نباشد ، باید همین فردا کار را تمام کند تا تیم باآغاز دوباره تمریناتش با تفکری جدید ارنج شود و یا اینکه با قدرت از مظلومی حمایت شود تا او آخرین تیر ترکشش را شلیک کند و شاید آبی ها باز با او جام حذفی ببرند.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------