آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

شایعات رنگارنگ درباره گلر جنجالی پرسپولیس



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سوشا

سوشا مکانی قطعا جایی در پرسپولیس ندارد ولی شاید او حتی یک فصل بیرون بماند.

به گزارش خبرآنلاین؛ فصل برای سوشا مکانی با حاشیه تمام شد. چوب خط های او با شلوار باب اسفنجی که در تمرین پوشید، پر شد. در بازی آخر، با آنکه مکانی درون دروازه نبود اما باز هم مورد نوازش هواداران قرار گرفت. آنها می گفتند با گل هایی که سوشا در طول فصل می توانست نخورد و خورد، باعث شد قهرمانی از دست برود. برانکو هم در طول فصل بدجور پشت این بازیکن ایستاد و جالب اینجاست که حالا پشیمان به نظر می رسد: «یکی از دلایل قهرمان نشدن ما زیاد گل خوردن بود.» درباره سوشا و آینده اش حرف و حدیث زیاد است. کار او با پرسپولیس به طور قطع تمام شده است و حالا این سوال پیش می آید که او به چه تیمی ملحق می شود؟

 

این یک علامت سوال بزرگ در لابلای شایعات رنگارنگی است که درباره سوشا شنیده می شود. یکی از همین شایعات می گوید، سوشا احتمالا فصل بعد را بیرون خواهد نشست. ولی بی شک تا زمان نقل و انتقالات، این شایعات تبدیل به یک خبر واقعی نمی شوند. در تابستان و همزمان با پایان نقل و انتقالات، معلوم می شود که آیا سوشا به یک تیم لیگ برتری ملحق می شود و یا بیرون می ماند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------