آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

بازی پایانی نشان داد پرسپولیس شایسته قهرمانی نیست / از تیم های ایرانی می خواهم بازیکنان استقلال خوزستان را جذب نکنند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,غلامحسین پیروانی

مربی فو‌تبا‌ل ایران می‌گوید با توجه به ثبات استقلال خوزستان در کل فصل، این تیم بیشترین شایستگی را برای کسب عنوان قهرمانی داشته است.

به گزارش ایسنا، غلامحسین پیروانی درباره قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم، اظها‌ر داشت: «فکر می‌کنم استقلال خوزستان بیشترین استحکام را برای این قهرمانی داشت. آنها از روز اول در بالای جدول قرار داشتند و بدون حاشیه پیش آمدند.»

او ا‌ضافه‌ کرد‌: «استقلال خوزستان تیم یک دستی است که بازیکنانش با هم رفیق هستند. نکته بارز این تیم دفاع خوب و منسجم است و همین عوامل آنها را به قهرمانی رساند. وقتی ذوب آهن را با دو گل شکست می‌دهند یعنی هیچ شانسی در کار نیست و آنها شایسته قهرمانی بودند. در سوی مقابل پر‌سپولیس در بازی پایانی بسیار بد بود و حداقل بازی با راه‌آهن نشان داد که این تیم نباید قهرمان شود.»

این مربی فو‌تبا‌ل ایران با ابراز تاسف از سقوط ملوان به لیگ دسته یک، گفت: «ملوان هم مانند برق شیراز یک تیم مردمی بود و از سقوط این تیم بسیار ناراحت هستم. البته مسئولان ملوان دلسوزتر از مسئولان برق شیراز هستند و سال آینده هر طور شده این تیم را به لیگ برتر می‌آورند. واقعا حیف شد که این تیم به لیگ پایین‌تر سقوط کرد. یک تیم پر هو‌اد‌ا‌ر که برای فو‌تبا‌ل ایران یک غنیمت محسوب می‌شود.»

پیروانی با ابراز امیدواری از ماندن ویسی و سایر بازیکنان استقلال خوزستان در این تیم، افزود: «اگر همین بازیکنان و همین مربی در استقلال بمانند سال آینده هم شاهد موفقیت استقلال خوزستان خواهیم بود. از تیم‌های ایرانی می‌خواهم که به سراغ استقلال خوزستان نروند و بازیکنان این تیم را جذب نکنند. شاید بگویند فو‌تبا‌ل حر‌فه‌ای است، اما من می گویم فو‌تبا‌ل ایران حر‌فه‌ای نیست و همه تیم‌ها توسط دولت اداره می‌شوند.»

او درباره مقایسه لیگ چهاردهم و پانزدهم گفت: «لیگ امسال بهتر از سال گذشته بود و به نظرم پدیده‌های امسال با توجه به بازی‌هایی که دیده‌ام برادران محمدی از راه‌آهن و فرشید اسماعیلی که قبلا شاگرد خود من بود از استقلال بودند. عبدالله ویسی را هم بهترین مربی لیگ برتر می دانم.»

این مربی درباره این که چرا پر‌سپولیس نتوانست قهرمان شود، عنوان کرد: «در هفته‌ آخر بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و کار پر‌سپولیس مقابل راه‌آهن ساده نبود. راه‌آهن با توجه به این که چیزی برای از دست دادن نداشت با قدرت مقابل این تیم بازی کرد.»

پیروانی با بیان این که پر‌سپولیس در دیدار با نفت قافیه قهرمانی را باخت، تاکید کرد: «اگر آن بازی را پر‌سپولیس می‌برد دیگر کار به هفته‌ پایانی نمی‌رسید. با این حال به ویسی بابت شهامتش تبریک می گویم. قهرمانی با این بازیکنان ارزشمند است نه این که شما همه بازیکنان خوب لیگ برتر را در اختیار داشته باشید و قهرمان شوید. خود من یازده سال در فجر سپاسی بودم و فقط شش میلیارد هزینه کردم. خواهش می‌کنم قهرمانی استقلال خوزستان را لوث نکنند و ویسی قابل تقدیر است.»

او در پایان درباره احتمال صعود فجر سپاسی به لیگ برتر، گفت: «این که آرزوی من است. امیدوارم با شکست نفت آبادان به لیگ برتر صعود کنیم. هر چند هیچ تیم شیرازی تا به حال در آبادان بازنده نشده است.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------