پیشنهادهای ریز و درشت برای طارمی؛ گوچی در دو راهی لیگ آمریکا و پرسپولیس



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,طارمی

با قوت گرفتن احتمال جدایی آقای گل لیگ برتر از پرسپولیس، سرمربی کروات باید دنبال جذب یک مهاجم ششدانگ و گلزن باشد.

به گزارش ایران ورزشی، با حرف های روز گذشته مهدی طارمی و ابراز علاقه‌اش برای رفتن به اروپا و البته اخباری که متعاقب این مصاحبه به گوش رسید حالا مهم‌ترین منطقه از ترکیب خط حمله برای فصل نقل و انتقالات نوک خط حمله است.

هر چند برانکو ایوانکوویچ قصد نداشت در فاز تهاجمی تیمش و چهار پنج نفر خط جلو، تغییری ایجاد کند و بیشتر روی دروازه‌بان و عناصر تدافعی زوم کرده بود اما حالا با قوت گرفتن احتمال جدایی طارمی او و باشگاهش باید دنبال جذب یک مهاجم ششدانگ و گلزن باشند.

* سه پیشنهاد ایتالیایی و یک انگلیسی برای طارمی
طارمی اعلام کرده دوست دارد برای ادامه فوتبالش به اروپا برود. او حالا آقای گل فوتبال ایران است و در سن 24 سالگی می‌تواند برای بلندپروازی‌هایش برنامه‌ریزی کند و البته مشتری هم دارد.

حالا کافی است تصاویر هایلایت بازی‌ها و گلزنی‌های او را نمایندگان باشگاه‌های اروپایی ببینند تا مذاکرات وارد مراحل جدی تری از جمله رقم و مدت قرار داد. به همین خاطر حالا 8 ایجنت با وکیل طارمی در تماسند تا زمینه ترانسفر این بازیکن را به اروپا فراهم کنند.

یکی روی روسیه متمرکز شده، یکی روی پرتغال و اسپانیا، دو نفر دیگر روی تیم‌های ایتالیایی و انگلیسی زوم کرده‌اند و یک ایجنت نام آشنا در آلمان روی این مساله کار می‌کند.

طارمی فصل قبل، بعد از رد پیشنهاد کویتی‌ها از قطر، روسیه وسوئد هم پیشنهاد داشت که ترانسفر او به خاطر پایبندی‌اش به قرارداد با پرسپولیس منتفی شد تا مدت قرارداد او با باشگاهش به پایان برسد.

حالا مدتی است این مهاجم بوشهری با پیشنهادهای ایتالیایی مواجه شده که یکی دو تا از آنها جدی است. اولین تیمی که به طارمی پیشنهاد داد فروزینون تیم رده نوزدهمی سری A بود که حالا سقوط کرده و حالا این پیشنهاد منتفی است. اما دو تیم دیگر از ایتالیا هم به آقای گل پرسپولیسی‌ها پیشنهاد داده اند؛ یکی جنوای رده دهمی و دیگری کروتنونه که تازه به سری A صعود کرده است.

گفته می‌شود این تیم به صورت جدی دنبال طارمی است و پیشنهادی حدود 300 هزار یورویی داده که نمایندگان طارمی قصد دارند قیمت را بالا ببرند.
 
در عین حال گفته می‌شود تیم برایتون انگلیس هم که تازه به لیگ برتر صعود کرده طارمی را می‌خواهد. با این حساب و با در نظر گرفتن اینکه چند ایجنت دنبال پیدا کردن تیم برای این بازیکن هستند باید جدایی شماره 9 قرمزها از این تیم را تقریبا قطعی دانست و باشگاه پرسپولیس و برانکو به شکلی جدی باید دنبال جانشین برای او باشند.
 
* گوچی چقدر جدی است؟
طی 48 ساعت گذشته شایعه شده پرسپولیس رضا قوچان نژاد را می‌خواهد و البته حسین هدایتی هم اعلام کرده حاضر است رقم قرارداد این بازیکن که نباید کم باشد را تقبل کند.

واقعیت این است که قوچان نژاد همان مهاجمی است که پرسپولیس و برانکو به آن نیاز دارد. مهاجمی که در کلاس بین المللی پرورش یافته و یک تمام کننده قابل اتکا به حساب می‌آید.

قوچان نژاد 28 ساله که از جام ملت‌های آسیا به این سو جایگاهش را در تیم ملی تا حدودی از دست داده و رقابت را به سردار جوان و آماده باخته در چارلتون ناکام بود.
 
در واقع جدا از مصدومیت‌های مقطعی با مشکلاتی که بین او و مربی بلژیکی‌اش به وجود آمد گوچی قراردادش را فسخ کرد و حالا تیم ندارد. هر چند شاید برخی بگویند حضور قوچان نژاد در لیگ ایران بعید است و او باز هم می‌تواند در اروپا به فوتبالش ادامه دهد اما شاید با پیشنهاد مناسب مالی این ملی‌پوش سرانجام سرخپوش شود.

از مقصد آینده گوچی که فقط دو گل برای چارلتون زد و مدتی هم مصدوم بود خبری نیست اما گفته می‌شود این مهاجم دوست دارد فوتبالش را در لیگ حرفه‌ای آمریکا و آمریکای شمالی دنبال کند.

از طرفی برخی معتقدند اگر همسر او خواستار زندگی در ایران باشد شاید پرسپولیسی شدن این بازیکن جدی‌تر شود.

* کاوه به لهستان نرود پرسپولیسی می‌شود
در حال حاضر کاوه رضایی مهم‌ترین هدف داخلی پرسپولیس برای خط حمله است. مهاجمی که غیر از یک اردو در سایر اردوهای ملی اخیر حاضر بوده و البته در لیگ قهرمانان آسیا نمایش‌های جالبی ارائه داده است. رضایی از جمله مهاجمان مورد علاقه برانکو است و جالب اینکه این دو نفر طی فصل گذشته یکی دو بار با هم صحبت کرده‌اند و مشتاقند با هم کار کنند.

 

هر چند رضایی مهاجم گلزن و هدف فوق‌العاده‌ای نیست و بیشتر مثل یک مهاجم مکمل خوب که دوندگی بالایی دارد، عمل می‌کند اما فعلا بهترین گزینه و شاید محتمل‌ترین شان برای جانشینی طارمی باشد.

با وجود اینکه رضایی بازیکن آزاد به حساب می‌آید اما به شدت علاقه دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد. البته این مهاجم ذوبی که فعلا درگیر لیگ قهرمانان آسیاست دو پیشنهاد اروپایی هم دارد. یکی از آنها لژیا ورشو لهستان است که مذاکرات جدی پیش رفته اما طرفین سر جزییات مشکل دارند.

کاوه می‌گوید موارد این پیشنهاد همه به سود باشگاه لهستانی است از جمله رقم و مدت قرارداد. پیشنهاد دیگر به کاوه از یک تیم دانمارکی داده شده اما به نظر می‌رسد اگر این پیشنهادها جدی‌تر نشود علاقه همکاری با برانکو باعث خواهد شد این مهاجم پرسپولیسی شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------