ویسی آخر هفته سپاهانی می‌شود؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ویسی

«گزینه اول، دوم و سوم ما تو هستی.» این را مدیرعامل سپاهان در مذاکره رودررو به عبدا...

ویسی گفته بود و حالا هم برای شنیدن پاسخ این مربی 45 ساله مهلت تعیین کرده است.

 

مهلتی که در پایان این هفته منقضی می‌شود و ویسی اگر می‌خواهد روی نیمکت سپاهان بنشیند، باید تا آن موقع بله را گفته باشد. قهرمان این روزهای لیگ برتر، حالا اولین و مهم‌ترین گزینه سرمربیگری‌ سپاهان است و در تازه‌ترین مصاحبه تلویزیونی‌اش پالس‌های مثبتی را برای زردهای اصفهان فرستاد وقتی می‌گفت: «اگر بتوانیم تیم را در حد یک تیم آسیایی ببندیم و مسوولان به وضعیت فعلی قانع نباشند، می‌مانم در غیر این‎صورت سپاهان مقصد بعدی من خواهد بود. امیدوارم فصل بعد هر جا بروم، مردم خوزستان به انتخابم احترام بگذارند و از من دلگیر نشوند، چرا که من یک خوزستانی هستم و هر جا بروم نماینده استان خوزستان خواهم بود.

 

سپاهان در حال حاضر به کمک من نیاز دارد و من نان و نمک این تیم را خورده‎ام. بنابراین اگر در استقلال خوزستان نمانم، تمام وجودم را می‌گذارم تا به سپاهان کمک کنم. کما این‎که سه چهار پیشنهاد دیگر هم دارم که اصلا به آنها فکر نکرده‌ام.» عبدا... ویسی اما برای کمک کردن به تیم مورد علاقه‌اش تنها تا پایان همین هفته فرصت دارد چرا که بعد از آن، سپاهان دیگر منتظرش نخواهد ماند.

 

این را اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه اصفهانی گفته: «ویسی گزینه اول و آخر تیم سپاهان است. تنها با او مذاکره کرده‌ایم و حالا هم منتظر جوابش هستیم. در حال حاضر به هیچ مربی دیگری فکر نمی‌کنیم و منتظریم تا ویسی نظر قطعی‌اش را اعلام کند. عبدا... ویسی تنها مربی‌ است که کمیته فنی باشگاه سپاهان روی او اتفاق نظر دارد و اتفاقا نتایج مذاکراتمان هم خوب و مثبت بوده. همین که ویسی پاسخ منفی نداده، یعنی به سرمربیگری در سپاهان علاقه دارد که البته برای تصمیم‌گیری کمی وقت خواسته اما بالاخره ما هم باید زودتر تکلیف‌مان را روشن کنیم. برای همین از ویسی خواستیم در همین چند روز نظر نهایی‌اش را به ما اعلام کند تا برای بستن تیم فرصت کافی داشته باشیم. به همین خاطر تا ابتدای هفته منتظر عبدا... ویسی خواهیم ماند و جز او با هیچ مربی دیگری صحبت نکرده‌ایم اما اگر ویسی به سپاهان نیاید، می‌رویم سراغ مربیانی که کارنامه قابل قبولی داشته باشند.»


اما آیا منظور از این مربیان، قلعه‌نویی، اسکوچیچ و مرزبان است؟ مدیرعامل سپاهان در پاسخ می‌گوید: «دو ماه پیش درباره این مربیان صحبت شد اما تا زمانی که تکلیف ویسی به طور قطعی مشخص نشده، نه نام این گزینه‌ها را در کمیته فنی باشگاه مطرح خواهیم کرد و نه به آنها پیشنهاد می‌دهیم.»


درباره ویسی شنیده بودیم که اختلافش با سپاهانی‌ها مالی و مطالبه او از باشگاه اصفهانی دو برابر قرارداد 550 میلیون تومانی‌اش با استقلال خوزستان است. موضوعی که اصغر باقریان اینطور تکذیبش می‌کند: «خدا می‌داند که هیچ صحبتی در این مورد نداشتیم. نه ما درباره مسائل مالی حرف زدیم و نه ویسی.»

کنار گذاشتن محرم نویدکیا کاری است که مدیران سپاهان هنوز از پس آن برنیامده‌اند و عجیب اینکه شنیدیم دستیاری این بازیکن را به عبدا... ویسی پیشنهاد داده‌اند. اگر چه باقریان شنیده‌هایمان دراین‌باره را رد کرده: «قرار نیست محرم نویدکیا دستیار ویسی شود و ما هم در این رابطه صحبتی با ویسی نداشته‌ایم. ما از این لحاظ در کار سرمربی دخالت نمی‌کنیم چون هر مربی برای خودش برنامه‌ای دارد و افرادی را انتخاب می‌کند که با فلسفه کاری‌اش همخوانی داشته باشند.»

 

اخبار ورزشی - ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------