آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

درگذشت داوری که می گفتند پایان فوتبال وقتی است پرسپولیس بازنده نباشد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,بهمن بهلولی

بهمن بهلولی یکی از بهرین و خاطره انگیزترین داوران دهه های 50 تا 70 ایران دیده از جهان رو بست.

به گزارش خبرآنلاین ؛ شب گذشته استاد بهمن بهلولی  داور پیشکسوت کشورمان بر اثر بیماری ، دیده از جهان فروبست.

 

بهلولی بی شک یکی از بهترین و اثرگذارترین داوران نسل دوم فوتبال ایران بود که در سال های بعد از پیروزی انقلاب و سال های دشوار جنگ در مقام معلم ورزش و داور فوتبال ، سهم بسزایی در زنده ماندن فوتبال ایران داشت. بهلولی که همیشه چه در کلاس مدرسه و زنگ های ورزش و چه در زمین مسابقه تاکید زیادی روی اجرای قانون و نظم داشت ، شاگردانی چون حمید درخشان را به فوتبال ملی ایران هدیه داده است.

بهلولی البته همیشه در شوخی ها و کری های استقلالی و پرسپولیسی ، به پرسپولیسی بودن متهم می شد و دلیلش هم 6 دقیقه وقت اضافه ای بود که در بازی پرسپولس گرفه بود. این قدر بازی را ادامه داده بود تا پرسپولیس گل بزند و پایانش خود علی پروین گفته بود بهمن خان ما گل بزن نیستیم!

درخشان هم که شاگرد بهلولی بوده خاطرات همراه با اغراق زیادی از استادش گفته مثلا اینکه یک بار به او اعتراض کرده که روی ناصر محمدخانی خطا شده و همان وسط زمین پس گردنی خورده که خودش کارش را بلد است و چند دقیقه بعد ، صاحب پنالتی شده اند. درخشان البته می گفت بهمن خان برای این خاطره همراه با شوخی پس گردنی محکمی را در ورزشگاه آزادی به او زده بود و این غیر از کتک هایی بوده که در دوران تحصیل از استاد خورده بود.

بهمن خان بهلولی فارغ از همه این شوخی های شیرینی که همیشه درباره اش وجود داشته بی شک یکی از عزیزترین داوران تاریخ فوتبال ایران بودند. روحش شاد و یادش گرامی.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------