آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

"کاکوی آبادانی" به لیگ برتر خوش آمدی!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,نفت

طلایی‌پوشان آبادانی به لیگ برتر آمدند تا ثابت کنند قلب برزیل خوزستان همچنان می‌تپد و زنده است.

به گزارش ایسنا، در خانه و مغازه هر آبادانی که در امیری و احمدآباد و سایر محله‌های آبادان بروی، بعید است عکسی از تیم‌شان را در کنار تیم‌ملی برزیل یا پرچمی از آن نبینی؛ این آبادانی‌ها که با عینک ریبن‌شان معروف‌اند، می‌گویند «برزیل بخشی از آبودان بوده که به آمریکای جنوبی رفته»، حال کاری به این حرف‌ها نداریم، اصل این است که فوتبال همچون خون در رگ "کاکوهای خوش‌زبان آبادانی" جریان دارد و صنعت نفت نیز با صعود به لیگ برتر دوباره این خون را با تپشی بزرگ در کوچه و پس کوچه‌های آبادان به گردش درآورده است.

پرشورند این آبادانی‌ها و چقدر دل‌مان برای هل‌هله‌ها و شعارهای "آبادان برزیلته" مردمان این سرزمین تنگ شده بود. در پس نامهربانی‌هایی که فوتبال خوزستان کم نکشیده‌ و خاک‌های فراوانی که کم نخورده‌، دل مردم عاشق خوزستان، به همین فوتبالش خوش است‎؛ به آبی، قرمز و طلایی رنگ‌هایش، به شعارهای "استقلال خوزستان لسترسیتی ایران"، "فولاد شهر اهواز" و "آبادان برزیلته".

بالاخره اگر چه هنوز نتوانسته‌اند، حق‌شان از هوای پاک را بگیرند اما می‌خواهند حداقل حق‌شان را از این فوتبال بگیرند. می‌خواهند باز سری در سرها در آورند، می‌خواهند بگویند خوزستان مهد فوتبال ایران است.

گرچه خیلی‌ها باورشان نشد و هنوز هم باور ندارند و حرف‌هایی پشت سر فوتبال‌ خوزستان می‌زنند که هر دلی را به درد می‌آورد اما خوش‌مان آمد که با قهرمانی بی‌حرف و حدیث استقلال‌خوزستان و لیگ برتری شدن طلایی پوشان آبادانی، کاری کردند تا روی آن‌ها که چشم دیدن موفقیت فوتبال خوزستان را ندارند، کم شود.

این روزها فوتبال خوزستان در اوج افتخارش قرار گرفته و هوادارانش دائما سرود شادمانی سر می‌دهد؛ مردمانش خوشحالند و باید دست مریزاد گفت به طلایی‌پوشان آبادانی از برای این همه شادی آفرینی.

دیروز خوزستانی‌ها همه طلایی‌پوش بودند، فارغ از هر رنگ و قومیتی ورزشگاه تختی آبادان را زرد، زرد زرد کردند، آنقد در آن گرمای 45 درجه حمایت کردند تا بالاخره تیم محبوبشان مسافر لیگ برتر شد و اکنون حال تمام آبادانی‌ها خوب است و تو باور کن این سرخوشی‌ها را.

آبادان به لیگ برتر خوش آمدی و کوله بارت برای سفر پر باد...

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------