نجف نژاد: صد در صد با حضور منصوریان موافقم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

رییس هیئت مدیره استقلال گفت که با حضور علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم صد در صد موافق است.

به گزارش ورزش سه، مقداد نجف نژاد درباره اینکه در نقل و قولی اعلام کرده که چه استقلال قهرمان جام حذفی بشود و چه نشود باید مظلومی از این باشگاه برود به "ورزش سه" گفت: من این حرف را نزدم. گفتم نظر من تغییر سرمربی بود که در جلسه هفته گذشته هیئت مدیره رای نیاورد. من هرگز این حرف را نزدم و حالا دیگر چنین نظری ندارم.

او ادامه داد: همه ما از آقای مظلومی حمایت می کنیم تا انشاالله بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم. بعد از آن می توانیم بنشینیم و در مورد سرمربی فصل آینده استقلال صحبت کنیم. فعلا باید به بازیکنان برای جام حذفی روحیه بدهیم و آرامش تیم را حفظ کنیم.

رییس هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال روز شنبه جلسه ای با علیرضا منصوریان در وزارت ورزش و جوانان برگزار کرده هم گفت: آقای افشارزاده کار بدی نکرده است. به هرحال هر عضو هیئت مدیره استقلال می تواند چند گزینه داشته باشد و به نظر من کار آقای افشارزاده اصلا بد نبوده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا با سرمربیگری منصوریان در استقلال موافق است یا نه هم گفت: صد در صد با سرمربیگری منصوریان موافق هستم. او استقلالی است و دانش مربیگری به روزی دارد. چه کسی بهتر از منصوریان می تواند روی نیمکت استقلال بنشیند؟ من فکر می کنم ما باید از این موضوع حمایت کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------