آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

هیچ صحبتی با استقلالی‌ها نداشته‌ام / باید از مظلومی حمایت شود



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

کاپیتان پیشین آبی‌پوشان با بیان اینکه هیچ صحبتی با مسئولین استقلال نداشته‌ام، گفت: توافقم با استقلال صحت ندارد و حضورم در این تیم شایعه است.

علیرضا منصوریان در گفتگو با مهر در واکنش به انتشار خبر حضورش در استقلال به عنوان سرمربی گفت: متاسفانه در این چند روز صحبت‌هایی از قول من منتشر می‌شود که هیچ‌کدام صحت ندارد.  من هیچ صحبتی با مسئولین استقلال نداشته‌ام و نمی‌دانم چرا برخی‌ها به دنبال این هستند تا از اسم من سوءاستفاده کنند و مرا مقابل تیم محبوبم قرار دهند.

وی تاکید کرد: استقلال دیدار فینال جام‌حذفی را پیش‌رو دارد و خیلی غیرحرفه‌ای است که من بخواهم بگویم قرار است سرمربی استقلال شوم.

منصوریان در ادامه خاطرنشان کرد: الان باید از پرویز مظلومی حمایت کرد تا او بتواند با تمرکز کامل به مصاف ذوب‌آهن برود و برنده فینال جام حذفی باشد.

کاپیتان پیشین استقلال در پایان گفت: پس از پایان لیگ به استراحت مشغولم و هیچ صحبتی هم با هیچ کدام از مسئولین استقلال نداشته‌ام. آرزو می‌کنم که استقلال بتواند در فینال جام حذفی برابر ذوب‌آهن به پیروزی برسد و قهرمان شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------