آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

رفتن افشارزاده از استقلال تایید شد؛ آمدن کرانچار، اسکوچیچ یا منصوریان چطور؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

معاون وزیر ورزش و جوانان امروز در حالی از ثبت نام افشارزاده در انتخابات ژیمناستیک خبر داد که گویا به نظر می‌رسد مسابقه فینال جام حذفی آخرین تجربه مدیریتی‌اش در این باشگاه خواهد بود.

به گزارش فارس، نصرالله سجادی امروز در حاشیه مجمع فدراسیون ژیمناستیک در مقابل خبرنگاران رسما اعلام کرد که بهرام افشارزاده برای انتخابات این فدراسیون ثبت‌نام کرده است.

این خبر در حالی عنوان شد که شاید اگر روزهای گذشته توسط رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شد واکنشی جز بیانیه، تکذیب و .. نداشت و باز هم مشخص شد دیواری کوتاه‌تر از دیوار رسانه‌ها پیدا نمی‌شود اما مهمترین مسئله بعد از اعلام این مسئله این بود که مشخص شد بهرام افشارزاده با این ثبت‌نام یا تمایلی به ماندن در استقلال ندارد و یا اینکه وزارت ورزش به این نتیجه رسیده که او دیگر در این باشگاه ادامه همکاری ندهد اما سؤال اینجاست که این خبر و اتفاق در سرنوشت نتیجه جام حذفی چه تاثیراتی خواهد داشت. مطمئنا بازیکنان امروز می‌دانند که مدیرعامل باشگاه فصل آینده افشارزاده نیست و باز هم سؤال دیگر در این بین به وجود می‌آید که چه کسانی در فاصله باقیمانده تا فینال جام حذفی با بازیکنان مدنظرشان از باشگاه استقلال صحبت می‌کنند.

طبیعی است در شرایطی که لیگ به پایان رسیده و تمامی باشگاه‌ها از جمله سپاهان و پرسپولیس خیلی زود فعالیت نقل و انتقالاتی‌شان را مثل ویسی و بیرانوند آغاز کردند استقلال نیز از غافله عقب نمانند اما آیا نفرات مدنظر استقلال که البته هنوز تکلیف سرمربی‌اش برای فصل آینده مشخص نیست با افشارزاده مذاکره می‌کنند؟ هر چند پیش از این خبر حضور افشارزاده در فدراسیون ژیمناستیک تکذیب می‌شد و امروز حضور قنبرزاده در استقلال تکذیب می‌شود تا باز هم تکلیف مدیریت استقلال تبدیل به کلافی سردرگم شود.

* مظلومی، اسکوچیچ، منصوریان؛ همه هستند و هیچ‌کدام نیستند!
به گزارش فارس از طرف دیگر وضعیت نیمکت استقلال برای فصل آینده مشخص نیست. پرویز مظلومی مدعی شده که به هدف ابتدای فصلش رسیده و از این بابت دروغ نمی‌گوید چون او بارها تاکید کرد که سهمیه می‌خواهد.حالا نیز پای یک جام در میان است ولی هر روز اخبار ضد و نقیض چه از رسانه‌های نوشتاری و چه از برنامه‌های مختلف صدا و سیما مبنی بر تغییرات در کادر فنی استقلال شنیده می‌شود. منصوریان می‌آید، منصوریان نمی‌آید. اسکوچیچ فسخ کرد و در آستانه استقلالی‌شدن است و از طرفی صحبت از کرانچاری می‌شود که بعضی از اعضای هیأت مدیره از او به عنوان فرشته نجات نام می‌برند. حالا فینال جام حذفی با این شرایط انتظار استقلال را می‌کشد. استقلالی که درگیر آماده‌سازی است اما مشخص شده که نه فصل آینده مدیرعاملش ماندنی است و نه سرمربی‌اش.

بحث انتخاب سرمربی یا بازیکن در سطح بین الملل یک کار غیرحرفه‌ای نیست. مثلا مسئولان باشگاه بایرن مونیخ اعلام کردند که فصل آینده با گواردیولا قرارداد نمی‌بندند و از آن طرف در حالی که بایرن‌مونیخ در کورس قهرمانی بود باشگاه منچستر سیتی اعلام کرد که گواردیولا سرمربی فصل آینده این تیم است. اما در ایران و باشگاهی مثل استقلال شرایط اینگونه نیست. وقتی حرف از تغییر مربی می‌شود بار منفی ایجاد می‌کند و مشخصا اتفاقاتی طی روزهای اخیر رخ داده که همه از حضور منصوریان در استقلال صحبت می‌کنند.

 

اینکه چه کسانی با بازیکنان و مربیان مدنظر خود از طرف استقلال حرف می‌زنند سؤالی است که بهرام افشارزاده باید به آن پاسخ دهد. هر چند مرد باتجربه ورزش بهترین راه را کتمان موضوع می‌داند و سعی می‌کند بلافاصله نسبت به اخبار موضع بگیرد ولی حالا از مسئولان وزارت ورزش انتظار می‌رود با توجه به ورود به موقعی که در جریان تقلید صدای یک شومن در خصوص 2 اسطوره پرسپولیس داشتند در مورد استقلال نیز به موقع ورود کرده و توجه ویژه‌ای به باشگاه پرطرفدار پایتخت داشته باشند چون سرنوشت فصل آینده استقلال از همین روزها رقم می‌خورد و طرفداران این تیم آرزو دارند تیم‌شان هم در فینال جام حذفی موفق باشند و هم اینکه قافیه را به سایر باشگاه‌ها به خصوص رقبا در فصل آینده نبازد.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------