اقدامی که افق آسیایی پرسپولیس را نشان می‌دهد / پوشاندن پاشنه آشیل!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,بیرانوند

اینکه پرسپولیسی‌ها وسط جشن و ماتم خودشان برای دوم شدن و اول نشدن در لیگ حتی پیش از فصل نقل و انتقالات اقدام می‌کنند نشان از افق‌ آسیایی این تیم دارد و روزهای خوشی را نوید می‌دهد.

به گزارش مهر، چک اول را به نظر می‌رسد پرسپولیس به لیگ برتر زده است. جذب بیرانوند درحالی که هنوز صدای جشن پرسپولیسی‌ها و تقلید صداهایشان تمام نشده نماد ساعت سوئیسی دقیقی است که در دفتر کار طاهری و اتاق آنالیز برانکو صدایش شنیده می‌شود.

برانکو نه امروز که از نیم فصل که دنبال لوبانوف رفت و از او آبی گرم شده ندید، می دانست - هم او می دانست و هم همه فوتبال دوستان ایران - که ادامه کار با شلوار باب اسفنجی امکان ندارد.

نکته اما در تیک تاک ساعتی خلاصه می شود که برانکو و طاهری کوک کرده‌اند. آنها فرصت جشن گرفتن برای دوم شدن یا حتی ناراحتی برای اول نشدن ندارند چون باید دروازه‌بان جذب می‌کردند و البته چنین هم کردند تا پاشنه آشیل پرسپولیس را زره پوش کنند.

حالا  پرسپولیس چاه‌ویل خود را در درون دروازه پر کرده است، بیرانوند اگر بتواند خودش را مثل یک حرفه‌ای کنترل کند و اسیر رفتارهای غیرحرفه‌ای نشود می تواند تا سال‌ها برای پرسپولیس دیواری قابل اعتماد بسازد جلوی دروازه و این میسور نشده جز با عجله همراه با دقت تیم «برانکو - طاهری».

این زوج در روزهایی که دیگران بعضا مدیر ندارند، مربی سال آینده را هم نمی‌شناسند و هنوز لیست بازیکنانشان را روی کاغذ ننوشته‌اند، مهمترین خرید فصل را انجام دادند.

پرسپولیس حالا نشان می‌دهد که می‌تواند روزهای بهتری را هم رقم بزند حتی در سطح آسیا.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------